Harper Purwakarta by ASTON
Hotel de luxe amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Harper Purwakarta by ASTON





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Dormitori independent
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Raya Bungursari No 122, Bungursari, West Java, 41181
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pondok Sabaraya Haji Juanda Cikampek Purwakarta
Pondok Sabaraya Haji Juanda Cikampek Purwakarta
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
Preu actual: 8 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 108000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 900000 IDR per vehicle (4 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 250000.0 IDR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Harper Purwakarta Hotel Bungursari
Harper Purwakarta
Harper Purwakarta Bungursari
Harper Purwakarta
Harper Purwakarta by ASTON Hotel
Harper Purwakarta by ASTON Bungursari
Harper Purwakarta by ASTON Hotel Bungursari
Preguntes freqüents
Opinions: Harper Purwakarta by ASTON
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Amin
23 de set. de 2024
Amin
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
SPORTS
Viatge de negocis
25 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
호텔 후기
SPORTS
Estada de 9 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Cheng Siang
Viatge de negocis
8 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Cheng Siang
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Indrawan
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Indrawan
Estada de 6 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Ikhwan
Viatge de negocis
30 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ikhwan
Estada de 4 nits (set. 2023)
4/10, Deficient
Nobuhiro
Viatge de negocis
31 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nobuhiro
Estada de 3 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Rosemel
1 de febr. de 2023
Rosemel
Estada de 13 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Indra Mantik
Viatge de negocis
15 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Indra Mantik
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Wesley
21 de maig de 2022
Wesley
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Syawallustiny
Viatge en família
5 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Syawallustiny
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Irma
Viatge en família
25 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Irma
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
minsoo
Viatge en família
13 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
minsoo
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Heri
Viatge en família
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heri
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Wu Fa
Viatge de negocis
24 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wu Fa
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Kyungsin
23 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kyungsin
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Thi Thuy Anh
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best option in the area
Thi Thuy Anh
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
27 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 13 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Francis
29 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Happy@Purwakarta
Francis
Estada de 4 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Abdan
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
First impression not impressing
Abdan
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Panupong
21 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Panupong
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
BARIBARI, バンコク
9 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BARIBARI
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Cat, Singapore
8 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Baribari, BKK
20 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Baribari
Estada de 2 nits (oct. 2018)