Mercure Budapest Korona Hotel
Hotel de luxe amb un gimnàs i un centre de negocis obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mercure Budapest Korona Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 103 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, 1 llit doble (Artapp)

Habitació doble bàsica, 1 llit doble (Artapp)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Any de renovació: 2019
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit individual

Habitació superior, 1 llit individual
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Any de renovació: 2019
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit doble

Habitació doble superior, 1 llit doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2019
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit doble

Suite júnior, 1 llit doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Any de renovació: 2019
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
7,4 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Any de renovació: 2019
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Privilege, Habitació doble reial, 1 llit doble

Privilege, Habitació doble reial, 1 llit doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Any de renovació: 2019
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Privilege, Habitació reial, 2 llits individuals

Privilege, Habitació reial, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Accés a la sala de negocis
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Any de renovació: 2019
Dormitoris
També et pot agradar

Mövenpick Hotel Budapest Centre
Népszínház negyed
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kecskemeti utca 14, Budapest, 1053
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mercure Budapest City Center Hotel
Mercure Budapest City Center Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 111 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 4.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 6500 HUF per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 13000 HUF per persona només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 9000 HUF per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 5500 HUF per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Número de registre de l’allotjament: SZ19000369
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Budapest Hotel Korona
Budapest Korona Mercure
Budapest Mercure Korona
Hotel Mercure Korona
Korona Budapest Hotel
Korona Mercure Hotel Budapest
Mercure Budapest Korona Hotel
Mercure Budapest Korona
Mercure Korona Budapest Hotel
Mercure Korona Hotel
Accor Budapest Korona
Mercure Budapest Korona Hotel Budapest
Mercure Korona
Mercure Budapest Korona
Mercure Budapest Korona Hotel Hotel
Mercure Budapest Korona Hotel Budapest
Mercure Budapest Korona Hotel Hotel Budapest
Preguntes freqüents
Opinions: Mercure Budapest Korona Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kakuli
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kakuli
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Carlos
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Darren
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Darren
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ingrid Ann-Christin
Viatge en grup
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingrid Ann-Christin
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marianne
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marianne
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Caroline
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caroline
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Roberto
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Nicolas
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Micele
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Micele
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Candle
Viatge en família
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Candle
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
17 de febr. de 2025
Steven
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammadjavad
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
:)
Mohammadjavad
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Junko
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Junko
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Ebba
4 de gen. de 2025
Ebba
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Caesar
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent residence with high standards
Caesar
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Leonie
Viatge en parella
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonie
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marina
Viatge en grup
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marina
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rudolf
Viatge de negocis
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rudolf
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Craig
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Craig
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Margaret
Viatge en família
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Margaret
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Yi
Viatge en família
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yi
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Klara
15 de nov. de 2024
Klara
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sara
Viatge de negocis
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sara
Estada de 5 nits (nov. 2024)