Hotel Michelangelo
Hotel que admet animals de companyia a Bucarest amb servei complet de spa i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Michelangelo





Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran
9,2 sobre 10
Fantàstic
(27 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Cortines opaques
Llençols italians de la marca Frette
També et pot agradar

Mercure Bucharest City Center
Centre de Bucarest
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 560 opinions
Preu actual: 97 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Henri Coanda str. 25, District 1, Bucharest, 010667
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Peakture Hotel Bucharest
Peakture Hotel Bucharest
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.008 opinions
Preu actual: 73 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 65 RON per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 100 RON per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Michelangelo Bucharest
Michelangelo Bucharest
Hotel Michelangelo Hotel
Hotel Michelangelo Bucharest
Hotel Michelangelo Hotel Bucharest
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Michelangelo
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Salvatore
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Salvatore
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
David
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 10 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Claudio
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudio
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Wilhelmina
9 de jul. de 2025
Wilhelmina
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Hazel
Viatge en família
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hazel
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy, Dudley
Viatge en parella
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wendy
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
John
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions



John
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Alexander
1 de jul. de 2025
Alexander
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
roland, auburn
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
roland
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sorin, Edmonton
Viatge en família
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sorin
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Doina
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Doina
Estada de 10 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kathryn
Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathryn
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Reginald, Honolulu
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reginald
Estada de 22 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Claudia
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mohammed Aymen
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohammed Aymen
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sorin
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sorin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Tania
Viatge en grup
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tania
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Emanuel
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emanuel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sigge Gustav
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sigge Gustav
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mihai, Palm Coast
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mihai
Estada de 13 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sehr in die Jahre gekommen.
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
NATALIA
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NATALIA
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Melissa
Viatge en grup
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Absolutely lovely

Melissa
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonas Riis
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas Riis
Estada de 3 nits (febr. 2025)