Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Slina Hotel





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Chaussee de Mons 115-117, Brussels, 1070
Sobre aquest allotjament
Slina Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.24 EUR per habitació i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Scandinavia Brussels
Scandinavia Brussels
Scandinavia Hotel
Slina Hotel Brussels
Scandinavia Hotel Brussels
Slina Brussels
Slina
Slina Hotel Brussels, Belgium
Slina Hotel Brussels Hotel
Slina Hotel Brussels Brussels
Slina Hotel Brussels Hotel Brussels
Preguntes freqüents
Opinions: Slina Hotel
Opinions
6,8
7,8/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’ag. de 2022
Estada de 2 nits (ag. 2022)
2/10, Horrible
Agnès
25 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
À fuir
Agnès
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
India
28 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
India
Estada d’1 nit (febr. 2022)
4/10, Deficient
Billel
Viatge en grup
6 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Billel
Estada de 3 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Henrick
Viatge en grup
8 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrick
Estada de 3 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Callie
Viatge en grup
29 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Callie
Estada d’1 nit (oct. 2021)
6/10, Acceptable
Maria Mireya
18 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Maria Mireya
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Laetitia
18 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jolie hotel
Laetitia
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sympatique
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Frederik
Viatge en grup
11 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederik
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Yazmine
Viatge en família amb nens petits
11 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yazmine
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
ali
11 d’ag. de 2021
ali
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Linda
Viatge en grup
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helt ok
Linda
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Estelle
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon accueil
Estelle
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Fatima
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fatima
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Guillaume
Viatge en grup
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guillaume
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Etienne
Viatge en grup
6 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel bien situé près de la Gare du Midi
Etienne
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
geraldine
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
geraldine
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Frédéric
Viatge en grup
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Frédéric
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Cindy
22 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cindy
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Yungchieh
Viatge de negocis
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yungchieh
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Brigitte
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brigitte
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Francisco
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco
Estada d’1 nit (oct. 2019)