Hotel Prestige
Hotel amb un bar i a prop de l'atractiu següent: La Grand Place
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Prestige





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Caixa forta
Planxa i post de planxar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bressols
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Caixa forta
Planxa i post de planxar
Escriptori
També et pot agradar

Residence Inn by Marriott Brussels Airport
Diegem
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 209 opinions
Preu actual: 95 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue Du Meridien 70, Brussels, 1210
Sobre aquest allotjament
Hotel Prestige
Allotjaments similars

Numa Brussels Royal Galleries
Numa Brussels Royal Galleries
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.095 opinions
Preu actual: 131 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.24 EUR per habitació i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 EUR per vehicle.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 25 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Prestige Brussels
Prestige Brussels
Hotel Prestige Hotel
Hotel Prestige Brussels
Hotel Prestige Hotel Brussels
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Prestige
7,0
Bo
7,4
Neteja
6,6
Ubicació
7,6
Personal i servei
4,6
Respecte al medi ambient
6,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
8 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2021)
2/10, Horrible
KAMAL
8 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lamentable
KAMAL
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Pavlo
5 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pavlo
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Gürsoy
1 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gürsoy
Estada d’1 nit (oct. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
25 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ne recommande absolument pas!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
2/10, Horrible
Peggy
24 d’oct. de 2021
Peggy
Estada d’1 nit (oct. 2021)
4/10, Deficient
Rauni
13 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Haisee
Rauni
Estada d’1 nit (oct. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
9 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ÉVITER À TOUT PRIX PUNAISES DE LIT !!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Todor
8 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Todor
Estada d’1 nit (oct. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
4 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Friendly, okay, but not great
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
4/10, Deficient
Viet Phong
27 de set. de 2021
Viet Phong
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
9 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
14 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Georgios
11 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Georgios
Estada d’1 nit (oct. 2019)
4/10, Deficient
Domenico
Viatge de negocis, Viatge en grup
10 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Domenico
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Ollie
Viatge de negocis
28 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ollie
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Dennis
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dennis
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
19 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
9 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
31 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
31 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No lo recomiendo
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Yousra
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yousra
Estada d’1 nit (jul. 2019)

















