Romantik Manoir Carpe Diem
Hotel amb un camp de golf, molt a prop de Estàtua d'Einstein
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Romantik Manoir Carpe Diem





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 210 €
taxes i impostos inclosos
3 de jul. - 4 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Loft

Loft
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite, 1 llit de matrimoni gran

Estudi en suite, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bar
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori

Suite, 1 dormitori
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Un cobrellit
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Prins Karellaan 12, De Haan, 8421
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Astoria De Haan
Hotel Astoria De Haan
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Gimnàs
- Sala de jocs
9.4 de 10, Excepcional, 66 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 15 EUR per adult i 15 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 50 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Es pot accedir a la piscina durant tot el dia.
Cal reservar els horaris del lloc de sortida al camp de golf amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Romantik Manoir Carpe Diem
Romantik Manoir Carpe Diem De Haan
Romantik Manoir Carpe Diem Hotel
Romantik Manoir Carpe Diem Hotel De Haan
Romantik Manoir Carpe Diem Hotel
Romantik Manoir Carpe Diem De Haan
Romantik Manoir Carpe Diem Hotel De Haan
Preguntes freqüents
Opinions: Romantik Manoir Carpe Diem
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de maig de 2025
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 7 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en família
12 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
MarionM, Köln
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
31 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MarionM
Estada de 4 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
31 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
laurent, paris
30 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top
laurent
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Maxwell
17 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Outstanding!
Maxwell
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Marine
24 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Allez y les yeux fermés !
Marine
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Christine
10 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Immer wieder gern!
Christine
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Tomas, Metropolregion Ruhr
2 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wunderbares Hotel an der belgischen Küste
Tomas
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
19 de jul. de 2016
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leider nicht wie erwartet.
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Anna, Hamburg
4 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Idyllisches Landhaus
Anna
10/10, Excel·lent
Olivier, kervignac
15 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
parfait
Olivier
10/10, Excel·lent
GILLES, Lille
15 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très très bien.
GILLES
10/10, Excel·lent
Vincent, St omer
17 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une merveille
Vincent
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Raymond, Arizona
7 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best Yet!
Raymond
10/10, Excel·lent
Chloe, Wiltshire, UK
7 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely, quiet, friendly hotel
Chloe
8/10, Bo
Cedi , Luxemburg
1 de juny de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei