Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Georges





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 145 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, 2 llits individuals

Habitació doble bàsica, 2 llits individuals
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

De Smet de Naeyerlaan 19, De Haan, 8420
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis De Haan
ibis De Haan
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.2 de 10, Molt bé, 193 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Georges Wenduine
Georges Wenduine
Hotel Georges Hotel
Hotel Georges De Haan
Hotel Georges Hotel De Haan
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Georges
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Matt
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matt
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Michael
5 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 5 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Cornelia
Viatge en parella
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Cornelia
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Michel
27 de juny de 2024
Michel
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Dorina
Viatge en grup
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dorina
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Marcus
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gemütliches Hotel mit sehr freundlichem Personal
Marcus
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Marianne
3 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marianne
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Hervé
17 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hervé
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en parella
28 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 3 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Michaela
Viatge en parella
23 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michaela
Estada de 5 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
wolfgang
13 d’ag. de 2022
wolfgang
Estada de 5 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Paul
20 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Prima hotel, maar voor de prijs iets meer verwacht
Paul
Estada de 4 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
luc
27 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gezellig
luc
Estada de 2 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Valckenier, Tollembeek
Viatge en parella
2 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valckenier
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Ive
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aangenaam verblijf in historisch hotel
Ive
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Raf
14 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raf
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Mauricio
27 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
George’s hotel ok
Mauricio
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Katrin
11 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katrin
Estada de 4 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Gabriel
11 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2017)