Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Cave Castle Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
8,8 sobre 10
Excel·lent
(24 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Planxa i post de planxar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Church Hill, South Cave, Brough, England, HU15 2EU
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mercure Hull Grange Park Hotel
Mercure Hull Grange Park Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
7.8 de 10, Bé, 857 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14.95 GBP per adult i 14.95 GBP per nen (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20.00 GBP.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20 GBP.
- Càrrec pel llit addicional: 25 GBP per nit.
- El càrrec per l'ús de les instal·lacions és de 12 GBP per allotjament i per estada, i inclou el següent: sauna, banyera d'hidromassatge, piscina i gimnàs.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay, Apple Pay i Samsung Pay.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Els menors de 16 anys poden accedir a la piscina de 09:00 a 11:00 els dilluns, de 15:30 a 17:00 els dimarts, dimecres i dijous, de 12:00 a 15:00 els dissabtes, i de 09:00 a 12:00 els diumenges.
Informació addicional
Cal reservar els horaris del lloc de sortida al camp de golf, els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Cave Castle Country Club Hotel Brough
Cave Castle Hotel
Cave Castle Hotel Hotel
Cave Castle Country Club
Cave Castle Hotel Brough
Cave Castle Hotel Hotel Brough
Preguntes freqüents
Opinions: Cave Castle Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Ellie
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ellie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fintan
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fintan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Geri
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Geri
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Richard
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Sophie
Viatge en grup
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophie
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Sarah
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Great service
Sarah
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kathryn
28 de febr. de 2025
Kathryn
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Moira L., Rickmansworth
Viatge en parella
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Moira L.
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Anthony
25 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
nicola
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nicola
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
erik
Viatge en grup
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
erik
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Belinda
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Relaxing and peaceful
Belinda
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Malcolm
Viatge en parella
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Malcolm
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Derek
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely location
Derek
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
L
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exceptional!
L
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Eloisa
19 de febr. de 2025
Eloisa
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gary
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gary
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Rachael
16 de febr. de 2025
Rachael
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
Viatge en parella
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Overnight Stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Christopher
Viatge de negocis
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Nikola
7 de febr. de 2025
Nikola
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
c m
29 de gen. de 2025
c m
Estada d’1 nit (gen. 2025)