Sono Hotel
Hotel a Brno amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Sono Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Matalàs de Select Comfort
Un bidet
Articles de tocador de disseny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Veverí 113, Brno, 61600
Sobre aquest allotjament
Sono Hotel
Allotjaments similars

Apartment BRNO
Apartment BRNO
- Cuina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 11 opinions
Preu actual: 126 €
taxes i impostos inclosos
29 d’oct. - 30 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 190 CZK per adult i 190 CZK per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 250 CZK per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 350 CZK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Sono Hotel Brno
Sono Hotel
Sono Brno
Sono Hotel Brno
Sono Hotel Hotel
Sono Hotel Hotel Brno
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Sono Hotel
9,0
Fantàstic
9,4
Neteja
8,0
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Przemyslaw
2 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Przemyslaw
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Robert
27 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Alain
Viatge de negocis
23 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Alain
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Vladimír
Viatge en família
16 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vladimír
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Darby
22 de febr. de 2022
Darby
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
25 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Jakub
Viatge de negocis
15 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jakub
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Mathew
Viatge de negocis
10 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Business trip
Mathew
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Masaya
Viatge en família
30 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Masaya
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Jaroslaw
7 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Świetny hotel w Brnie
Jaroslaw
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bardzo dobry hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Jaroslav
Viatge de negocis
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaroslav
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Sarka
Viatge de negocis
9 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
úžasné
Sarka
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Kristine
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kristine
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Les
7 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sono Centrum




Les
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
클럽이 있는 젊은 호텔~
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Walter
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Necessita de melhorias !
Walter
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
HASSAN
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
HASSAN
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Radka
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Radka
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Andreas
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada de 2 nits (jul. 2019)








