Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Vaka





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 87 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 1 dormitori

Habitació amb dos llits individuals, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual (barrier-free)

Habitació individual (barrier-free)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Cimburkova 4-450, Brno, 612 00
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 400 CZK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 300 CZK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Vaka
Vaka Brno
Vaka Hotel
Vaka Hotel Brno
Hotel Vaka Brno
Hotel Vaka Brno
Hotel Vaka Hotel
Hotel Vaka Hotel Brno
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Vaka
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jordan
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jordan
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jiri
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jiri
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tsau-Mu
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tsau-Mu
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Doug
Viatge en parella
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Doug
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Vit
Viatge de negocis
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vit
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Miroslav
18 de nov. de 2024
Miroslav
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
2 de nov. de 2024
Peter
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Bohdan
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bohdan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Stig
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stig
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Milos
30 de maig de 2024
Milos
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Emanuel
13 d’abr. de 2024
Emanuel
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Peer
Viatge en família
18 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fint men kedeligt hitel
Peer
Estada de 6 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Michal
13 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michal
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
JAIME
Viatge de negocis
9 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JAIME
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Bohdan
14 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bohdan
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Ece
29 de set. de 2023
Ece
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Moritz
Viatge de negocis
24 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moritz
Estada de 3 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
Razvan
15 de juny de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Razvan
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Ctirad
18 d’abr. de 2022
Ctirad
Estada de 3 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Györgyi
Viatge en grup
25 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Györgyi
Estada de 3 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Freeda
Viatge de negocis
10 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Professional and efficient services
Freeda
Estada de 3 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Stanislav
Viatge de negocis
18 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stanislav
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Vit
Viatge de negocis
15 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vit
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Corporate
Viatge de negocis
17 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Corporate
Estada de 2 nits (ag. 2020)