Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Le Chêne Vert





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 94 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,6 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LED
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

24 Bd Jules Ferry, Brive-la-Gaillarde, Corrèze, 19100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

La Truffe Noire
La Truffe Noire
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 124 opinions
Preu actual: 107 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.40 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 14.5 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Preguntes freqüents
Opinions: Le Chêne Vert
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cyril
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cyril
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Antoine
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Antoine
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
karine
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
karine
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Samuel
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
De passage par Brive la gaillarde
Samuel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carole
6 d’abr. de 2025
Carole
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
GOLFIER
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GOLFIER
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
GUY
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GUY
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
29 de març de 2025
Michael
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
fabienne
Viatge de negocis
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fabienne
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Anne-christel
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne-christel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Anne-christel
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Anne-christel
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
MUNOZ
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MUNOZ
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-michel
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-michel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ludovic
Viatge de negocis
5 de març de 2025
Ludovic
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pierre
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierre
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jg
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jg
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
GUY
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GUY
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas
12 de febr. de 2025
Andreas
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Vincent
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vis a vis pas d'intimité
Vincent
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Teemu
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Teemu
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Muriel
Viatge de negocis
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
L élégance à l’état pur
Muriel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Ben
4 de febr. de 2025
Ben
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Cédric
Viatge de negocis
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cédric
Estada d’1 nit (gen. 2025)