Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Rech





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Sala d'estar
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
S'hi admeten animals de companyia
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hoppecker Str. 1-3, Brilon, NRW, 59929
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel zur Post
Hotel zur Post
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 28 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10.50 EUR per adult i 10.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 20 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Rech Brilon
Rech Brilon
Hotel Rech Hotel
Hotel Rech Brilon
Hotel Rech Hotel Brilon
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Rech
Opinions
9,0
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Luisa
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luisa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge en parella
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Xiaofeng, mount laurel
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xiaofeng
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Monika
Viatge en parella
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Monika
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Franz-Josef
28 d’abr. de 2024
Franz-Josef
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
HATICE
9 de març de 2024
HATICE
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Christiane
7 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christiane
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
AURELIE
Viatge de negocis
22 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adresse conviviale - petit déjeuner copieux
AURELIE
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
peter
26 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
peter
Estada de 4 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Michael
24 de març de 2023
Michael
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
hans
Viatge en parella
24 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hans
Estada de 3 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
1 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Hans Erich
18 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hans Erich
Estada d’1 nit (jul. 2021)
2/10, Horrible
Pierre
20 de jul. de 2020
Pierre
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Jason
26 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jason
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
21 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)