Hotel Plus
Hotel que admet animals de companyia a Bratislava amb un restaurant i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Plus





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 90 €
taxes i impostos inclosos
11 de jul. - 12 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble empresarial

Habitació doble empresarial
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual empresarial

Habitació doble per a ús individual empresarial
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bulharská 72, Bratislava, 821-04
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel West
Hotel West
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 71 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 5 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Plus Bratislava
Plus Bratislava
Hotel Plus Hotel
Hotel Plus Bratislava
Hotel Plus Hotel Bratislava
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Plus
Opinions
7,0
Bo
7,8/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Åsa
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice basic hotel
Åsa
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
NORBERTO
Viatge en grup
30 de març de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
NORBERTO
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Martin
21 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Pavol
12 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pavol
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Dieter
9 d’ag. de 2023
Dieter
Estada d’1 nit (ag. 2023)
4/10, Deficient
Volkan
23 de jul. de 2023
Volkan
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Judit
15 de jul. de 2023
Judit
Estada d’1 nit (jul. 2023)
4/10, Deficient
Zbynek
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Zbynek
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Alexandra
30 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandra
Estada de 2 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Christian
Viatge de negocis
23 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Martin
9 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 5 nits (juny 2022)
6/10, Acceptable
Viera
Viatge en família
20 de maig de 2022
Viera
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Martin
2 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Martin
30 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 3 nits (jul. 2021)
6/10, Acceptable
György
20 de juny de 2021
György
Estada de 4 nits (juny 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2020)
8/10, Bo
Simon
Viatge de negocis
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
All good
Simon
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Lucia
23 de nov. de 2019
Lucia
Estada d’1 nit (nov. 2019)
2/10, Horrible
Ruslana
13 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruslana
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Victoire
1 d’oct. de 2019
Victoire
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Martin
15 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Martin
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miki
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
17 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 6 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)