Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Paisley Pear, Brackley by Marston's Inns





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 67 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(16 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Escriptori
Al pis més alt
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (2 Adults and 2 Children)

Habitació familiar (2 Adults and 2 Children)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, accessible

Habitació doble o amb dos llits individuals, accessible
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Escriptori
A la planta baixa
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Escriptori
A la planta baixa
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Northampton Road, Brackley, England, NN13 5SZ
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 8.75 GBP per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Paisley Pear by Marstons Inns
Paisley Pear, Brackley by Marston's Inns Hotel
Paisley Pear, Brackley by Marston's Inns Brackley
Paisley Pear, Brackley by Marston's Inns Hotel Brackley
Preguntes freqüents
Opinions: Paisley Pear, Brackley by Marston's Inns
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Louise
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Louise
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Robbie
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robbie
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Deborah
30 de jul. de 2025
Deborah
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Ian
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Denis
Viatge en família amb nens petits
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Denis
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mrs P C
21 de jul. de 2025
Mrs P C
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Helen
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Helen
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Richard
Viatge en família
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Richard
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Inderjot
13 de jul. de 2025
Inderjot
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Jose
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Judy
13 de jul. de 2025
Judy
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Mark
7 de jul. de 2025
Mark
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Dawne
22 de juny de 2025
Dawne
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Peter
Viatge en parella
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Jacqueline
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Z shan
30 de maig de 2025
Z shan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
Viatge de negocis
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Mr Ashley
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mr Ashley
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Chris
Viatge de negocis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Wayne
13 de maig de 2025
Wayne
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Andrew
Viatge en família
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrew
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Lesley
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Lesley
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Haydn
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Haydn
Estada de 2 nits (maig 2025)