Del Mar Hotel
Hotel a Bozcaada amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Del Mar Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 455 €
taxes i impostos inclosos
25 de des. - 26 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Matalàs de Select Comfort
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple econòmica, diversos llits

Habitació triple econòmica, diversos llits
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Matalàs de Select Comfort
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Matalàs de Select Comfort
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Cumhuriyet Mah. Sümbül Sokak No. 20, Bozcaada, Canakkale, 17680
Sobre aquest allotjament
Del Mar Hotel
Allotjaments similars

PetraAda Bozcaada
PetraAda Bozcaada
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
10.0 de 10, Excepcional, 40 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 48-5182
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Del Mar Hotel Hotel
Del Mar Hotel Bozcaada
Del Mar Hotel Hotel Bozcaada
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Del Mar Hotel
9,2
Fantàstic
9,2
Neteja
10
Comoditats
9,4
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Gökay
12 d’ag. de 2025
Gökay
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Erol Can
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erol Can
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Berke
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tavsiye ederiz
Berke
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kemal Kaan
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kemal Kaan
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tuana
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Tuana
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Sudenur
15 de jul. de 2025
Sudenur
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Doga Devrim
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Doga Devrim
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Engin
7 d’oct. de 2024
Engin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Yusuf Sefa
Viatge en grup
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yusuf Sefa
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Pelin
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pelin
Estada de 3 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Emre Ozan
Viatge en família
28 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emre Ozan
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Selin
Viatge en família
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Selin
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Fahriye
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fahriye
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Petek
Viatge en grup
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Petek
Estada de 2 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Ozge
4 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gitmeyin
Ozge
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
ayça
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ayça
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Ugur
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ugur
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
GÖKSEL
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GÖKSEL
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Erbil
3 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erbil
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Tugce
Viatge en família
21 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
delmar konaklama memnuniyeti
Tugce
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
MUHAMMET
13 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MUHAMMET
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
ALP
Viatge en família
7 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALP
Estada de 3 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
GULTEKIN
7 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GULTEKIN
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Sezai
29 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Sezai
Estada de 4 nits (jul. 2023)








