Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sea Wind Resort





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Boracay Boat Station 1, Roberto & Gloria Tirol Park, Boracay Island, Aklan, 5608
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 450 PHP per adult i 225 PHP per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2400 PHP per persona l'anada i la tornada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 1425 PHP l'anada i la tornada (entre 2 i 6 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Sea Wind Boracay Island
Sea Wind Resort
Sea Wind Resort Boracay Island
Sea Wind Boracay Island Hotel Boracay
Sea Wind Hotel Boracay
Sea Wind Resort Boracay
Seawind Resort Boracay
Sea Wind Resort Resort
Sea Wind Resort Boracay Island
Sea Wind Resort Resort Boracay Island
Preguntes freqüents
Opinions: Sea Wind Resort
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Filipe, Taytay
Viatge en parella
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Filipe
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Filipe, Taytay
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Filipe
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Monte
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Monte
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kulander
Viatge en parella
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kulander
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
sherwin
Viatge en parella
27 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
sherwin
Estada de 2 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Mario Manuel Jr., New York
Viatge en parella
23 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario Manuel Jr.
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Janet
Viatge en parella
29 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Janet
Estada de 3 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
George
23 de set. de 2022
George
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Elexus
Viatge en grup
8 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elexus
Estada de 5 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Alexander, Vancouver
Viatge en parella
5 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Ka Ming Margaret
21 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ka Ming Margaret
Estada de 3 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Rhea Corazon
Viatge en família
14 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rhea Corazon
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Patricia
27 de maig de 2022
Patricia
Estada de 3 nits (maig 2022)
4/10, Deficient
MICHAEL
Viatge en grup
3 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
In Need of General Maintenance
MICHAEL
Estada de 3 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Ciara Andrea
Viatge en grup
4 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ciara Andrea
Estada de 4 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Katarina
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prisvärt resort perfekt läge🤗
Katarina
Estada de 4 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal ·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en família
21 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
jayoung
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
jayoung
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
YEAJEONG
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YEAJEONG
Estada de 2 nits (gen. 2020)