Feliness Resort Boracay
Hotel de platja amb piscina a l'aire lliure i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Feliness Resort Boracay





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 27 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades disponibles
Bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades disponibles
Bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades disponibles
Bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tambisaan Beach, Boracay / Caticlan, Boracay Island, Aklan, 5600
Sobre aquest allotjament
Feliness Resort Boracay
Allotjaments similars

Fairways and Bluewater Boracay
Fairways and Bluewater Boracay
- Platja privada
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
8.8 de 10, Excel·lent, 1.456 opinions
Preu actual: 55 €
taxes i impostos inclosos
18 de nov. - 19 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 2000.0 PHP per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 195 PHP per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Els àpats establerts se serveixen únicament a l'habitació (no hi ha restaurant ni menú)
L’allotjament també es coneix com a
Feliness Resort Boracay Boracay Island
Feliness Boracay Boracay Island
Feliness Boracay
Feliness Resort Boracay Hotel
Feliness Resort Boracay Boracay Island
Feliness Resort Boracay Hotel Boracay Island
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Feliness Resort Boracay
7,4
Bo
7,6
Neteja
7,8
Ubicació
8,2
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
wilson
Viatge en grup
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wilson
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Keith
Viatge en família
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Keith
Estada de 4 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Simon
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada de 7 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
??
18 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 4 nits (abr. 2023)
4/10, Deficient
John
Viatge en grup
3 de març de 2023
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 6 nits (febr. 2023)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Yeongmin
2 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
3박을 지낸 후기
Yeongmin
Estada de 3 nits (oct. 2019)
2/10, Horrible
Sukh, Langley Langley bc
Viatge en grup
1 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sukh
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
sang woon
17 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가성비 최고의 호텔!
sang woon
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Rainer, Heidelberg
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Rainer
Estada de 8 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
5 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
PEI CHEN
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PEI CHEN
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
RobertT.
29 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RobertT.
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Richelle
13 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richelle
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
2 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
31 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Philip
31 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Away from the touristy bits.
Philip
Estada de 15 nits (maig 2019)
4/10, Deficient
Truman11
Viatge de negocis, Viatge en grup
22 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
Truman11
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Michel
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Jeong Min
14 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeong Min
Estada d’1 nit (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Margie
8 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Margie
Estada de 2 nits (abr. 2019)








