Hotel Morrison Zona Rosa
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Centre Comercial Andino
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Morrison Zona Rosa





VIP Access
Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 79 €
24 de juny - 25 de juny
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit
El més destacat
Amb aïllament acústic
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits dobles

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits dobles
El més destacat
Amb aïllament acústic
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 1 llit doble

Habitació doble superior, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de plasma
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Twin Room Superior

Twin Room Superior
Carregar totes les fotos de: Double Room Superior

Double Room Superior
Carregar totes les fotos de: Suite Junior

Suite Junior
També et pot agradar

Salvio Parque 93 Bogota, Curio Collection by Hilton
Chicó
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 315 opinions
Preu actual: 141 €
22 de juny - 23 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 84 Bis, 13-54, Bogotá, Distrito Capital, 350196
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

GHL Hotel Hamilton
GHL Hotel Hamilton
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 755 opinions
Preu actual: 61 €
18 de juny - 19 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 55000 COP per vehicle.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Morrison 84
Hotel Morrison 84 Bogota
Morrison 84
Morrison 84 Bogota
Morrison 84 Hotel
Hotel Morrison 84 Bogotá
Morrison 84
Hotel Hotel Morrison 84 Bogotá
Bogotá Hotel Morrison 84 Hotel
Hotel Hotel Morrison 84
Morrison 84 Bogotá
Hotel Morrison 84
Hotel Morrison Zona Rosa Hotel
Hotel Morrison Zona Rosa Bogotá
Hotel Morrison Zona Rosa Hotel Bogotá
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Morrison Zona Rosa
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
León
Viatge en família
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
León
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jarrod
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jarrod
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juan, Fort Lauderdale
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Gelvis
Viatge en parella
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gelvis
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Raheleh
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raheleh
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
Viatge en parella
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miguel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dagmarelis
Viatge en parella
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dagmarelis
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ramon, Envigado
10 d’abr. de 2025
Ramon
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Avery
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Avery
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Justin
Viatge en grup
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Justin
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Osvaldo
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Osvaldo
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Timothy
Viatge en grup
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Timothy
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
JEAN JACQUES
8 de març de 2025
JEAN JACQUES
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
ARNAUD
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Établissement bien, réception à changer.
ARNAUD
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alberto López
7 de març de 2025
Alberto López
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Ana Isabel
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana Isabel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
CINDY
Viatge en grup
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CINDY
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gilliard
Viatge en parella
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gilliard
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chantal
Viatge en parella, Viatge en grup
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chantal
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JORGE, Miramar
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JORGE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
2 de març de 2025
Michelle
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alyssa
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Alyssa
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenneth
Viatge en grup
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kenneth
Estada de 7 nits (febr. 2025)