GHL BIOXURY HOTEL
Hotel només per a adults amb 2 restaurants i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament GHL BIOXURY HOTEL





VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 148 €
15 de nov. - 16 de nov.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
9,2 sobre 10
Fantàstic
(58 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Habitacions insonoritzades
Cortina opaca
Cobrellit
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(21 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Habitacions insonoritzades
Cortina opaca
Cobrellit
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits dobles

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits dobles
9,2 sobre 10
Fantàstic
(22 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Cortina opaca
Cobrellit
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Habitacions insonoritzades
Cortina opaca
Cobrellit
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
També et pot agradar

Sheraton Bogota Hotel
Fontibón
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
9.2 de 10, Fantàstic, 987 opinions
Preu actual: 92 €
22 de nov. - 23 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 83 No. 9-48, Bogotá, Distrito Capital, 11001000
Sobre aquest allotjament
GHL BIOXURY HOTEL
Allotjaments similars

Avani Royal Zona T Bogotá Hotel
Avani Royal Zona T Bogotá Hotel
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 87 €
6 de des. - 7 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 65000 COP per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 100000 COP per animal de companyia per nit.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
En aquest allotjament exclusiu per a adults no s'admeten menors de 18 anys
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Bioxury
Bioxury Hotel
GHL Bioxury
GHL Bioxury Bogota
GHL Hotel
GHL Hotel Bioxury
GHL Hotel Bioxury Bogota
Hotel Bioxury
Hotel GHL
Hotel GHL Bioxury
GHL Hotel Bioxury Bogotá
Hotel GHL Hotel Bioxury Bogotá
Hotel GHL Hotel Bioxury
GHL Bioxury Bogotá
GHL Bioxury
Bogotá GHL Hotel Bioxury Hotel
GHL Hotel Bioxury
GHL BIOXURY HOTEL Hotel
GHL BIOXURY HOTEL Bogotá
GHL BIOXURY HOTEL Hotel Bogotá
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: GHL BIOXURY HOTEL
9,4
Magnífic
9,6
Neteja
9,6
Ubicació
9,4
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Ryan J.
Viatge en parella
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan J.
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandy
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandy
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
Viatge de negocis
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rafael
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Angel Jose
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Angel Jose
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
oscar, Mayagüez
Viatge en grup
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
oscar
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en parella
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Patricia
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Jaime
Viatge en parella, Viatge de negocis
23 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Jaime
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
HENRY
Viatge en parella
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HENRY
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Antonio
Viatge en parella, Viatge de negocis
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada de 3 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Alejandro
Viatge en parella
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge en parella
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Brenda
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brenda
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Rossanna
5 d’oct. de 2025
Rossanna
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Yahotany
3 d’oct. de 2025
Yahotany
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
ANTONIO
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ANTONIO
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yousif
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yousif
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Rogier
30 de set. de 2025
Rogier
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Fernando
28 de set. de 2025
Fernando
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Adrian, miami
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Adrian
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
ANUSORN
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ANUSORN
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph
27 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Joseph
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Runier, Lawrence
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Runier
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sriranjitha
Viatge en parella
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sriranjitha
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ivette
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivette
Estada de 4 nits (set. 2025)

















