GHL BIOXURY HOTEL

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel només per a adults amb 2 restaurants i esmorzar gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

VIP Access

Opinions

9,4 sobre 10,
Magnífic

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Restaurant
  • Spa
  • Servei d’habitacions
  • S’admeten animals
  • Servei de neteja
El preu actual és de 148 €
15 de nov. - 16 de nov.
VIP Access tier member

Gaudeix de més avantatges fent-te membre

  • Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
  • Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
  • Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

9,2 sobre 10
Fantàstic
(58 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Habitacions insonoritzades
Cortina opaca
Cobrellit
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
  • 30 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe

9,4 sobre 10
Magnífic
(21 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Habitacions insonoritzades
Cortina opaca
Cobrellit
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
  • 35 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits dobles

9,2 sobre 10
Fantàstic
(22 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Cortina opaca
Cobrellit
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
  • 27 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits dobles

Habitació estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Llençols de cotó egipci
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Habitacions insonoritzades
Cortina opaca
Cobrellit
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Calle 83 No. 9-48, Bogotá, Distrito Capital, 11001000

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial Andino - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Centre Comercial El Retiro - 5 minuts a peu - 0.5 km
  • Centre Comercial Atlantis Plaza - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Parc 93 - 19 minuts a peu - 1.7 km
  • Unicentro Bogotá - 7 minuts en cotxe - 5.0 km

Com moure’s per la zona

  • Estació Estación Usaquén: 11 min en cotxe
  • Estació de La Sabana de Bogotá: 28 min en cotxe
  • Bogotà (BOG-El Dorado Intl.): a 40 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Salvaje - ‬1 minuts a peu
  • ‪Tropicália - ‬4 minuts a peu
  • ‪Café San Alberto Calle 81 - ‬5 minuts a peu
  • ‪Arrogante - ‬2 minuts a peu
  • ‪Verano - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

GHL BIOXURY HOTEL

Hotel de 4 estrelles amb Centre Comercial Andino a prop
GHL BIOXURY HOTEL, amb Centre Comercial El Retiro i Centre Comercial Atlantis Plaza a poca distància, ofereix un esmorzar complet gratuït, un jardí i serveis de tintoreria o bugaderia. Regala't un massatge o algun altre servei de l'spa. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar i sopar. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i una llar de foc al vestíbul disponibles per a tots els clients.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), magatzem d'equipatge i 3 sales de reunions
  • Atenció multilingüe, ascensor i serveis per a casaments
  • Als comentaris dels clients es diuen meravelles de l'amabilitat del personal i de la ubicació
Característiques de l'habitació
Les 94 habitacions ofereixen detalls com ara roba de llit d'alta qualitat i espais de treball aptes per a portàtils. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Llençols de cotó egipci i cobrellits
  • Articles de tocador de disseny, dutxes i assecadors de cabells
  • Televisors LCD amb canals per cable
  • Armaris robers o de rebost, frigorífics petits i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament a les instal·lacions només disponible amb sol·licitud prèvia
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament a les instal·lacions amb opcions d'estacionament en un garatge

Menjar i beguda

  • Esmorzar complet gratuït disponible cada dia de 06:00 a 10:30
  • 2 restaurants

Restaurants a les instal·lacions

  • Gitane
  • Salvaje

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Dispensador d'aigua
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 3 sales de reunions

Exterior

  • Jardí

Spa

  • Massatge
  • Serveis de spa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Dutxa accessible en cadira de rodes a l'habitació
  • Recepció accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 11 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Llar de foc al vestíbul
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Edredó de plomes
  • Llençols de cotó egipci

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells
  • Barnussos
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Frigorífic petit
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 13:00.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 100000 COP per animal de companyia per nit.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament només per a adults no s'admeten menors de 18 anys; els clients majors de 18 anys hi són benvinguts

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 65000 COP per vehicle només l'anada.
  • Càrrec per animals de companyia: 100000 COP per animal de companyia per nit.
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
En aquest allotjament exclusiu per a adults no s'admeten menors de 18 anys
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

Bioxury
Bioxury Hotel
GHL Bioxury
GHL Bioxury Bogota
GHL Hotel
GHL Hotel Bioxury
GHL Hotel Bioxury Bogota
Hotel Bioxury
Hotel GHL
Hotel GHL Bioxury
GHL Hotel Bioxury Bogotá
Hotel GHL Hotel Bioxury Bogotá
Hotel GHL Hotel Bioxury
GHL Bioxury Bogotá
GHL Bioxury
Bogotá GHL Hotel Bioxury Hotel
GHL Hotel Bioxury
GHL BIOXURY HOTEL Hotel
GHL BIOXURY HOTEL Bogotá
GHL BIOXURY HOTEL Hotel Bogotá

Preguntes freqüents

GHL BIOXURY HOTEL accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra una taxa de 100000 COP per animal de companyia i per nit.

Quant costa allotjar-se a GHL BIOXURY HOTEL?

Amb data 8 de nov. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a GHL BIOXURY HOTEL el dia 15 de nov. de 2025 són d'almenys 148,2 €, sense impostos ni taxes. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a GHL BIOXURY HOTEL?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a GHL BIOXURY HOTEL?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a GHL BIOXURY HOTEL?

Registre de sortida: 13:00. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

GHL BIOXURY HOTEL ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 65000 COP per vehicle.

On es troba GHL BIOXURY HOTEL?

Aquest hotel és a Zona T, a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Centre Comercial Andino, Centre Comercial El Retiro i Centre Comercial Atlantis Plaza.

Opinions

Opinions: GHL BIOXURY HOTEL

9,4

Magnífic

9,6

Neteja

9,6

Ubicació

9,4

Personal i servei

9,4

Respecte al medi ambient

9,4

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 774 de 1000 opinions
Puntuació 8: Bo. 143 de 1000 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 49 de 1000 opinions
Puntuació 4: Deficient. 16 de 1000 opinions
Puntuació 2: Horrible. 18 de 1000 opinions

Opinions

10/10, Excel·lent

Yomira Alexandra

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mi experiencia en esta propiedad fue simplemente impecable. La habitación estaba limpia, moderna y muy bien cuidada, perfecta para descansar después de un día ajetreado. El personal fue sumamente amable, atento y siempre dispuesto a ayudar con una sonrisa. El desayuno, variado y delicioso, superó mis expectativas, ofreciendo opciones frescas y de excelente calidad. Además, los servicios ejecutivos y las instalaciones en general transmiten comodidad y profesionalismo. Sin duda, un lugar que combina elegancia, hospitalidad y una atención al detalle excepcional. ¡Totalmente recomendado! 🌟
Estada de 3 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

Ryan J.

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Small room. Poor lighting. Very average breakfast. Stayed at Avani for less money and much larger room and better breakfast. Also more convenient location.
Estada de 2 nits (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

Sandy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Enjoyed the variety in the daily breakfast menu - fantastic and refreshing breakfast drink options , such as the banana/ lemonade (who would have thought!) mixture. The staff was great - hello Carlos!
Estada de 6 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Rafael

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amenities
Estada de 2 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Angel Jose

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Todo siempre es excelente.
Estada d’1 nit (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

oscar, Mayagüez

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent breakfast; excellent service personnel/front desk, cleanliness. I'll be back.
Estada de 4 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Patricia

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Clean room, good breakfast! Excellent area around the property.
Estada de 3 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

Jaime

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
El personal muy atento. Hubo goteras en el cuarto la primera noche, nos cambiaron de habitación. En la segunda noche ruido en el aire acondicionado. Deben mejorar el mantenimiento. En baños paredes mal pintadas y los interruptores de luz rotos. En general todo bien
Estada de 2 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

HENRY

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent
Estada d’1 nit (oct. 2025)

8/10, Bo

Antonio

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice Breakfast
Estada de 3 nits (oct. 2025)

6/10, Acceptable

Alejandro

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel is well located, the welcoming staff was just average, breakfast was ok.
Estada de 2 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Victor

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NICE STAY, FRIENDLY PEOPLE
Estada de 4 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Brenda

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Habitación limpia | Personal | Desayuno
Estada de 3 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Rossanna

Estada de 3 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Yahotany

Estada de 3 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

ANTONIO

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excelente
Estada de 3 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Yousif

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great staff. It has bedit
Estada d’1 nit (set. 2025)

8/10, Bo

Rogier

Estada de 2 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Fernando

Estada de 3 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Adrian, miami

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel is an excellent location, the staff is friendly and the rooms are comfortable and clean. The breakfast is very good. Highly recommended!
Estada de 4 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

ANUSORN

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Joseph

Què li ha agradat: Comoditats
Awesome thanks a couple hiccups lol all good
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Runier, Lawrence

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
.
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Sriranjitha

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very clean, amazing restaurant at the property. Friendly staff
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Ivette

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excelente opción!
Estada de 4 nits (set. 2025)