Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Via Farilya Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 146 €
taxes i impostos inclosos
13 d’oct. - 14 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran, pati hawaià, vistes al pati

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran, pati hawaià, vistes al pati
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati hawaià
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

The Bodrum Hotel Yalikavak - MGallery Collection
Bodrum
- Platja privada
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
9.6 de 10, Excepcional, 56 opinions
Preu actual: 299 €
taxes i impostos inclosos
5 d’oct. - 6 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tepecik Sok. No:4/1 Gündogan, Bodrum, Mugla, 48965
Sobre aquest allotjament
Via Farilya Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 250 EUR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 2022-48-0729
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 13 anys
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Via Farilya Hotel Bodrum
Via Farilya Hotel
Via Farilya Bodrum
Via Farilya
Via Farilya Hotel Hotel
Via Farilya Hotel Bodrum
Via Farilya Hotel Hotel Bodrum
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Via Farilya Hotel
9,2
Fantàstic
9,8
Neteja
8,6
Ubicació
9,2
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
11 d’ag. de 2024
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Serkan
Viatge en família
19 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Serkan
Estada de 7 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Fatma
8 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bodrum'daki Yazlığınız
Fatma
Estada de 6 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Ilayda Müzehher
24 de jul. de 2023
Ilayda Müzehher
Estada de 4 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
LARA
Viatge en família
4 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VERY PLEASANT
LARA
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
aya
10 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
aya
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Pinar
Viatge en grup
7 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pinar
Estada de 4 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
tutkuno
7 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
tutkuno
Estada de 2 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Didem
Viatge en família
30 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Didem
Estada de 3 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Umut
Viatge en grup
24 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Umut
Estada de 4 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Tugce
Viatge en grup
9 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tugce
Estada de 4 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Yigit
21 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yigit
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Caner
11 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caner
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
ipek
Viatge en família
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harika bir butik otel
ipek
Estada de 3 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Ugur
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ugur
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Mehmet serdar
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mehmet serdar
Estada de 2 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Muhi
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Muhi
Estada de 5 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Cüneyt
15 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kendi evin gibi
Cüneyt
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Ege berk
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harika otel
Ege berk
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Cihangir
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cihangir
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Ömür
13 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
...
Ömür
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Dora, Gundogan
Viatge en parella
5 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dora
Estada de 7 nits (juny 2019)