De'Mar Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Parc Panfilov
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament De'Mar Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de plasma
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe

Suite de luxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de plasma
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de plasma
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3/1 Sverdlovskiy pereulok Bishkek, Bishkek, 720000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Shah Palace Hotel
Shah Palace Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 65 opinions
Preu actual: 47 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 12 USD per vehicle només l'anada.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 50 % del preu de l'habitació (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
L’allotjament també es coneix com a
De'Mar Hotel Bishkek
De'Mar Bishkek
De'Mar Hotel Hotel
De'Mar Hotel Bishkek
De'Mar Hotel Hotel Bishkek
Preguntes freqüents
Opinions: De'Mar Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
26 d’oct. de 2024
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
JUNG WOO
Viatge en grup
10 de set. de 2024
JUNG WOO
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Irina
25 de jul. de 2024
Irina
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Daniel
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Hojun
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hojun
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Franck
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien.
Franck
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
David, Laconia
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 5 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Stefan
10 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean, quiet and very comfortable hotel
Stefan
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Dmitrii, Bishkek
11 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dmitrii
Estada de 5 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exceptional


Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en parella, Viatge de negocis
11 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 6 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Yanina
24 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yanina
Estada de 9 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Abbas
8 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abbas
8/10, Bo
TOMOYA
Viatge en família
20 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
TOMOYA
Estada de 3 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Kiliç
10 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
3.5 ☆
Kiliç
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)