The Cube Hotel Birmingham

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel amb una terrassa superior, molt a prop de The Mailbox

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The Cube Hotel Birmingham

Exterior
Vista de la ciutat
Esmorzar diari a la carta (18.95 GBP per persona)
Habitació estàndard, accessible | Roba de llit d'alta qualitat i matalassos de la marca Select Comfort
Terrassa o pati

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Restaurant
  • Bar
  • Servei d’habitacions
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
El preu actual és de 91 €
taxes i impostos inclosos
9 de nov. - 10 de nov.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació doble estàndard

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Assecadora
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Assecadora
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, accessible

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Assecadora
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació doble superior

7,4 sobre 10
(3 opinions)

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Assecadora
Ventilador portàtil
Cortines opaques
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble superior, balcó

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Assecadora
Ventilador portàtil
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
196 Wharfside Street, Birmingham, England, B1 1PR

Què hi ha als voltants

  • The Mailbox - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Centre de Convencions Internacional - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Broad Street - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Utilita Arena Birmingham - 11 minuts a peu - 0.9 km
  • Bullring & Grand Central - 12 minuts a peu - 1.0 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Birmingham Five Ways: 9 min a peu
  • Parada de tramvia de Brindley Place: 7 min a peu
  • Birmingham (BHX): a 31 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Black Sheep Coffee - ‬1 minuts a peu
  • ‪Medicine Bakery And Kitchen - ‬4 minuts a peu
  • ‪Zizzi - ‬1 minuts a peu
  • ‪Miller & Carter - ‬2 minuts a peu
  • ‪Elio Cafe - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

The Cube Hotel Birmingham

Hotel de 4 estrelles a prop de Utilita Arena Birmingham
The Cube Hotel Birmingham, amb The Mailbox i O2 Academy Birmingham a les proximitats, ofereix una terrassa superior, un centre comercial a les instal·lacions i una cafeteria. El restaurant de les instal·lacions, Marco Pierre White, ofereix dinars, sopars i la possibilitat de menjar a l'aire lliure. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen serveis de tintoreria o bugaderia i un bar a la seva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Esmorzar preparat al moment (de pagament), caixer automàtic i sala de banquets
  • Allotjament lliure de fum, magatzem d'equipatge i atenció multilingüe
  • Serveis per a casaments, porter o grum i caixa forta a la recepció
  • Als comentaris dels clients es diuen coses molt bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 52 habitacions, moblades individualment, ofereixen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i caixes fortes amb espai per a portàtils, així com altres avantatges, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i barnussos. Als comentaris dels clients només es diuen coses bones de la neteja de les habitacions de l'allotjament.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen articles de tocador de disseny i dutxes
  • Televisors d'alta definició de 32 polzades amb canals prèmium
  • Frigorífics, bullidores elèctriques i calefacció

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Aparcament fora de les instal·lacions disponible (22 GBP per dia)

Menjar i beguda

  • Esmorzar a la carta de pagament disponible cada dia de 07:00 a 09:30: 18,95 GBP per adult i 12,95 GBP per nen
  • Bar o cafeteria
  • Restaurant privat i per a parelles
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Marco Pierre White

Activitats

  • Botigues de disseny
  • Centre comercial

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 60 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Sala de reunions

Exterior

  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Sense ascensor
  • Taulell de cuina i aigüera a poca alçada

Més serveis

  • 2 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Matalàs de la marca Select Comfort
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Dutxa
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Estació de connexió per a iPod
  • Pel·lícules de pagament
  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Minibar
  • Servei d'habitacions nocturn

Altres

  • Assecadora
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Calefacció
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 05:30.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer l'entrada més tard de l'horari establert: 15 GBP entre les migdia i les 14:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Si tens previst arribar més tard de les 08:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar a la carta: 18.95 GBP per adult i 12.95 GBP per nen (preu aproximat).
  • Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 22 GBP per dia (a 500 m).
  • Càrrec per entrada tardana: 15 GBP, per les entrades entre les migdia i les 14:00.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar bressols, llits addicionals o sofàs llit, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Clean Promise (IHG).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Birmingham Hotel Indigo
Hotel Indigo Birmingham
Indigo Birmingham

Preguntes freqüents

The Cube Hotel Birmingham accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a The Cube Hotel Birmingham?

Amb data 26 d’oct. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a The Cube Hotel Birmingham el dia 9 de nov. de 2025 són d'almenys 90,87 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Cube Hotel Birmingham?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 05:30. Es pot fer una entrada tardana (migdia-14:00) per la taxa següent: 15 GBP.

A quina hora es fa el registre de sortida a The Cube Hotel Birmingham?

Registre de sortida: migdia.

On es troba The Cube Hotel Birmingham?

Aquest hotel a Centre de la Ciutat de Birmingham es troba a molt poca distància de les atraccions següents: Districte Comercial i The Mailbox. O2 Academy Birmingham i Centre de Convencions Internacional també són a menys de 15 min. Parada de tramvia de Brindley Place és a 7 min a peu i Parada de tramvia de Five Ways, a 9 min.

Opinions

Opinions: The Cube Hotel Birmingham

7,4

Bo

8,2

Neteja

9,0

Ubicació

8,0

Personal i servei

7,0

Respecte al medi ambient

7,6

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 338 de 883 opinions
Puntuació 8: Bo. 223 de 883 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 133 de 883 opinions
Puntuació 4: Deficient. 82 de 883 opinions
Puntuació 2: Horrible. 107 de 883 opinions

Opinions

10/10, Excel·lent

Avril

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Needs a refurbishment
Estada d’1 nit (oct. 2025)

8/10, Bo

Aisha

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It was nice but parking was horrible to work with
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

darren

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean, well provisioned excellent views.
Estada d’1 nit (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Mark

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nette kamers, mooi onderhouden. Vriendelijke mensen bij de receptie. Op loopafstand van het centrum van Birmingham
Estada de 2 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Ronald

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)

2/10, Horrible

Molly

Estada de 2 nits (ag. 2025)

4/10, Deficient

Daniel

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
The air conditioning was faulty
Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

Arun

Estada d’1 nit (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Arun

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Balcony room looks tired now needs some upgrades, sheets were dirty and overall cleanliness isn’t great but doesn’t take much to rectify these mistakes and bring the hotel back to a good standing
Estada d’1 nit (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Stephen

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel is set in the perfect place but air conditioning in bedroom does not work and with no windows that open this means the heat is unbearable
Estada de 2 nits (ag. 2025)

2/10, Horrible

Andrew

Què li ha agradat: Personal i servei
Could not stay in this hotel as the AC had broken and room was way too hot.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

2/10, Horrible

Zac

Estada d’1 nit (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Khuram

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

D

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
No air conditioning and the rooms are too hot, everyone complaining. The hotel knows this, but don't plan on fixing it. No windows to open, only a fan if you request it, which is loud and just blows hot air around. Rooms are showing signs of neglect, like worn out fixtures and TV remote broke, tarnished bathroom fittings etc Will we return to this hotel in the future - "Not a Chance"
Estada d’1 nit (jul. 2025)

4/10, Deficient

LJ

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
No cold water for two night stay
Estada de 2 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

Michael

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Air con breaks don’t stay if the weather is good

Do not stay here if it is remotely warm outside. The air con was not working and hadn’t been for a few days. The room was unbearable hot and I got almost no sleep. On speaking to another guest it wasn’t the first time either. Fans provided just push hot air around as the floor to ceiling windows act as a greenhouse and make it far hotter than outside. Whilst the lady on reception did her best to help, the male receptionist was very rude to me when I spoke with him and another guest.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

HANNAH

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

FURNACE!!!!!

Absolutely awful . The whole building was like a furnace, i was given a fan for my room and it didn't make a slight bit of positive difference. The bed two poor quality singles pushed together with a huge dip in the middle. Overall the worst stay in a hotel i have had for a long time and i stay in hotels weekly
Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

Ulrik

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Terrible experience!

I personally expressed deep dissatisfaction with my recent booking. After a canceled flight and lost luggage, I arrived exhausted at the hotel, only to be met by a cold and shockingly unprofessional front desk staff member. Apple Pay wasn’t accepted—unexpected, but manageable. I was then asked to pay a £50 deposit, with no receipt provided. As my employer strictly requires receipts, I politely questioned this. When I suggested that perhaps I should cancel the booking, the receptionist abruptly snapped: “THAT’S OK! Take your stuff and never come back!” I initially walked out in shock, but returned after 30 seconds to ask if this was really necessary—she repeated the demand I leave. I was treated with zero empathy, and the hostility from this staff member was deeply unsettling. With few options left that evening, I had to book into the Hyatt at a much higher price. It’s been a week with no refund or contact. I understand policies vary, but no guest—especially one already in distress—should be treated with such cruelty and dismissal. This was not just poor service—it was a total collapse of professional and human decency. I felt humiliated, abandoned, and frankly shocked that a Hotels.com partner would allow such behavior. I expect a full investigation, accountability, and fair compensation for one of the most degrading travel experiences I’ve ever endured. Please let me know if I can provide any further details.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

Robert

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Vusi

Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

Sue

Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

Ian

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Rude reception staff. Non communicative when there was mix up with my reservation. Had to call Expedia myself (who were brilliant). Also had no aircon in ALL the rooms (their answer was "we don't state we have aircon"). Not great when the windows don't open! Left and found somewhere with the most basic amenities.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

Ron

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Michael

Estada de 2 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

Ian

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Reception staff on arrival rude and sarcastic esp Reception Manager. No air conditioning. Had two rooms one had average air con the other none. Lack of air con not highlighted by staff. Could have been managed so much better. Room phone not working. Took 2 hours for second fan to arrive. Cold water tap regularly issued hot water. So, a number of HSE issues. Left after 1 of 3 nights. Reception staff on second day much more helpful. Went to Hotel du Vin which was first class.
Estada de 3 nits (jul. 2025)