Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Servigroup Trinimar





Serveis populars
El preu actual és de 177 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, terrassa (2 Adults + 1 Child)

Habitació doble, terrassa (2 Adults + 1 Child)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, terrassa

Habitació triple, terrassa
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, terrassa (2 Adults)

Habitació doble, terrassa (2 Adults)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Ferrandis Salvador, 184, Benicassim, Castellon, 12560
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

RH Silene Hotel & Spa 4* Sup
RH Silene Hotel & Spa 4* Sup
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 135 opinions
Preu actual: 138 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 7 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Servigroup Trinimar Benicassim
Hotel Trinimar Benicasim
Trinimar
Trinimar Benicasim
Trinimar Hotel
Hotel Trinimar Spain/Benicasim, Castellon
Trinimar Hotel Benicasim
Trinimar Benicassim
Hotel Servigroup Trinimar Hotel
Hotel Servigroup Trinimar Benicassim
Hotel Servigroup Trinimar Hotel Benicassim
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Servigroup Trinimar
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Megan
Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Megan
Estada de 4 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Elizabeth Gomes
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria Elizabeth Gomes
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
helena
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Visit




helena
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Laura
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SG Trinimar Benicassim
Laura
Estada de 4 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
JAVIER JUAN
16 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
JAVIER JUAN
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Deborah
17 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Deborah
Estada de 3 nits (jul. 2023)
2/10, Horrible
Marie-France
23 de maig de 2023
Marie-France
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
MARIA, Guayaquil
20 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIA
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Lukas
Viatge en parella
28 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lukas
Estada de 7 nits (set. 2022)
6/10, Acceptable
Ricardo
18 de set. de 2022
Ricardo
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
florence
1 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exceptionnel (Au bord de l eau )
florence
Estada de 7 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Silvio
26 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr Empfehlenswert
Silvio
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Maryse
16 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A recommander
Maryse
Estada de 14 nits (maig 2022)
8/10, Bo
JUAN CARLOS
17 de maig de 2022
JUAN CARLOS
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Juan
Viatge en família amb nens petits
17 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Salvador
2 de maig de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Salvador
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Vivi
10 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vivi
Estada de 5 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Reda
28 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reda
Estada de 3 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
María Cristina
Viatge en família
19 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
María Cristina
Estada de 10 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en grup
31 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfecto
Jennifer
Estada de 7 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Consuelo
26 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Consuelo
Estada de 4 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
18 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Escapada de 10
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets