The Signature Inn Hotel
Hotel a Bengaluru amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Signature Inn Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe, diversos llits

Habitació triple Deluxe, diversos llits
El més destacat
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit doble

Habitació doble Deluxe, 1 llit doble
El més destacat
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni

Habitació doble, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Per cable
També et pot agradar

The Leela Palace Bengaluru
Jeevanbhima Nagar
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Piscina infantil
9.4 de 10, Excepcional, 365 opinions
Preu actual: 221 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

479 Old Taluk Cutchery Road, Halsurpete, Cottonpet, Majestic, Bengaluru, Karnataka, 560053
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Grand Sigma
Hotel Grand Sigma
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.0 de 10, Bé, 2 opinions
Preu actual: 39 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 100 INR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Signature Inn Hotel Bengaluru
Signature Bengaluru
The Signature Inn Hotel Hotel
The Signature Inn Hotel Bengaluru
The Signature Inn Hotel Hotel Bengaluru
Preguntes freqüents
Opinions: The Signature Inn Hotel
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 8 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Tuuli
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tuuli
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
?aja
18 de des. de 2024
?aja
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Sundaresan, Kirkland
6 d’oct. de 2024
Sundaresan
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Aravind
Viatge en parella
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Aravind
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Shivaji
3 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shivaji
Estada de 5 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Koteeswara Prabhu
31 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Koteeswara Prabhu
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Eliana
9 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Eliana
Estada de 4 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
ARUN KARTHIK
2 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
ARUN KARTHIK
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Martin
20 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
コストパフォーマンスの良い宿。


Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2023)
2/10, Horrible
Siju
11 de set. de 2023
Siju
Estada de 3 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Dhayan
Viatge en família amb nens petits
26 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dhayan
Estada de 2 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
JOSEPH
26 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSEPH
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Service.
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2022)
6/10, Acceptable
Sundar
17 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sundar
Estada de 13 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Nipin
Viatge en família
16 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nipin
Estada d’1 nit (oct. 2020)
4/10, Deficient
G
Viatge en família
26 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
G
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Yas, Tokyo
28 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Yas
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
7 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Guest
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guest
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)