Golden Residency

Allotjament de 2.0 estrelles
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Parc Cubbon

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Golden Residency

Exterior
Exterior
Spa
Recepció
Roba de llit d'alta qualitat i matalassos amb encoixinament addicional

Opinions

6,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei d’habitacions
  • Esmorzar inclòs
  • Servei de neteja
  • Aire condicionat
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aparcament inclòs

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació doble Deluxe (AC)

El més destacat

Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Sofà llit
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

Habitació doble estàndard (AC)

El més destacat

Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Sofà llit
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Suite

El més destacat

Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Sofà llit
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

Habitació doble estàndard (Non AC)

El més destacat

Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Sofà llit
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
#28, 2nd Main Rd,4th cross, Opp Kanishk, Gandhinagar,Near Majestic City Rail, Bengaluru, Karnataka, 560009

Què hi ha als voltants

  • Carrer del Hipòdrom - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Parc Cubbon - 16 minuts a peu - 1.4 km
  • UB City - 2 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Palau de Bangalore - 5 minuts en cotxe - 4.3 km
  • Carrer M.G. - 5 minuts en cotxe - 4.6 km

Com moure’s per la zona

  • Krantivira Sangolli Rayanna: 16 min a peu
  • Sir M Visvesvaraya Station: 14 min a peu
  • Aeroport Internacional de Bengaluru-Kempegowda (BLR): a 46 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Mavalli Tiffin Rooms (MTR 1924) - ‬4 minuts a peu
  • ‪Sukh Sagar GandhiNagar - ‬4 minuts a peu
  • ‪Talk of The Town - ‬4 minuts a peu
  • ‪Chicken County - ‬4 minuts a peu
  • ‪Hotel Annapoorna - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Golden Residency

Hotel a prop de Parc Cubbon
Aprofita que Golden Residency ofereix un esmorzar continental gratuït, botigues a les instal·lacions i servei de bugaderia i tintoreria. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs una llar de foc al vestíbul a la teva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
  • Magatzem d'equipatge, premsa gratuïta al vestíbul i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
A Golden Residency, totes les habitacions presenten comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i aire condicionat.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Matalassos amb encoixinament addicional i sofàs llit
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Televisors d'alta definició amb canals per cable
  • Ventiladors de sostre, servei de neteja diari i telèfons

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Servei de recollida a l'estació de tren (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental gratuït
  • Cafè i te a les zones comunes

Activitats

  • Compres

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 4 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2006
  • Llar de foc al vestíbul

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Matalàs amb encoixinament addicional
  • Roba de llit d'alta qualitat
  • Sofà llit

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa

Entreteniment

  • Televisor d'alta definició de amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Registre d'entrada exprés disponible

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 1000 INR.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport i l'estació de tren (s'hi poden aplicar recàrrecs); per organitzar el transport, els clients han de posar-se en contacte amb l'allotjament 48 hores abans de l'arribada mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament no s'admeten menors de fins a 10 anys; els clients majors de 10 anys hi són benvinguts
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1200 INR per vehicle només l'anada.
  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 1000 INR.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 10 anys
D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant algunes èpoques de l'any
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Golden Residency Bengaluru
Golden Residency Hotel Bengaluru
Golden Residency Hotel
Golden Residency Hotel
Golden Residency Bengaluru
Golden Residency Hotel Bengaluru

Preguntes freqüents

Golden Residency accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Golden Residency?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Golden Residency?

Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Golden Residency?

Registre de sortida: 11:00. És possible fer una sortida tardana per 1000 INR (servei subjecte a disponibilitat).

Golden Residency ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 1200 INR per vehicle.

On es troba Golden Residency?

Aquest hotel es troba a Centre de la Ciutat de Bangalore i a menys de 2 km de les atraccions següents: Parc de la Llibertat i Parc Cubbon. Palau de Bangalore i Carrer M.G. també són a menys de 5 km. Sir M Visvesvaraya Station és a 14 min a peu i Chickpet Station, a 17 min.

Opinions: Golden Residency

Opinions

6,8
Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 43 opinions
Puntuació 8: Bo. 17 de 43 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 13 de 43 opinions
Puntuació 4: Deficient. 6 de 43 opinions
Puntuació 2: Horrible. 3 de 43 opinions

6,8/10

Neteja

6,8/10

Personal i servei

2,0/10

Comoditats

6,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

2/10

The staff were incredibly rude and unhelpful. The room despicable, and the photos on expedia look like they’ve been photoshopped and enhanced. In reality, they are dirty and unkempt. The air conditioning was not working and I had to request the receptionist (who was least bothered) several times for him to actually take any action and provide me with a remote. I couldn’t stay there for more than 20 minutes.
Estada d’1 nit (nov. 2019)

2/10

I wonder that how these hotels make on online websites like Hotels.com, I mean they don't have basic facilities, the AC was not working, the Wifi was not working they said we don't pay invoice for online booking and so on. It's was wearied experience overall.

8/10

Stayed for two days. Good place to stay.

4/10

My overall experience of staying at this hotel was horrible. The rooms were very average. The towels were stained not even fit to clean the floor. I generally feel that hotels treat the customers different when booked through sites like hotels.com. May be that we got a better deal than a direct approach? For everything I had to beg at this hotel. Service ? The receptionist were discourteous to answer. No replies. Everybody spoke only Kannada.

4/10

Mattress over double bed is not single continuous sheet. They have joined two single beds & two different mattresses to make kind size bed. Because of that, there will always be a gap between two mattresses which is not at all comfortable. Rest of the this are manageable.

6/10

the hotel and room was clean but service was bad The quality of mattress awas very bad, Over all, the room condition was very bad comared to what it looks on on the net

8/10

6/10

The experience was good and satisfying and would certainly visit again if i come to bangalore

6/10

There is no buffet breakfast as mentioned. It is small items which they deliver at room.

8/10

very clean and good service and with reasonable rates

10/10

I enjoyed the stay, but I would prefer to bring a flaw, which is that the breakfast starts only at 8.30, which should be made early (i.e.) by 7.30 or 8

6/10

2/10

The only good thing i can say is that the shower was nice and hot. The reception staff were very unhelpful asked them for a pick up from the airport which it states that they will do this for you and we were told abruptly to get 1 from the airport. Then when we left ordered a taxi for the airport for 10:30 the next morning they failed to do this and when i asked where it was they knew nothing about it and said i had not ordered it. They asked for a comment in their guest book i just wrote RUBBISH!!!!!!!!

6/10

Quite convenient for 24 hour check in as i am on transit to Hampi. Convience of free wifi in room . Big room but place needs updating . Location is okay but not great.

8/10

8/10

6/10

6/10

深夜一時ごろにバンガロールに到着し、ホテルにチェックイン。24Hの滞在時間があるので、翌日深夜がチェックアウトタイムです。とっても便利に使わせていただきました。

8/10

Overall it was value for money. The staff were friendly n helpful n left u alone.

8/10

Overall experience is good. However wi-fi strength was good inside the room and water bottle provided inside the room were charged where as in expedia site it was mentioned as complimentary

10/10

It was good as usual

6/10

The hotel is strictly for stay purpose as it does not have a Kitchen. Food needs to be ordered from nearby restaurants. The advantage of the hotel is of being close to the city railway and Bus station and it is in a lane of reputed hotels.

6/10

Service regarding food is not available by it's own , but they can arrange , Cleanliness is moderate .Need more attention in cleanliness of the room.

6/10

8/10

I enjoyed my stay and the staff were very nice and helpful. A/C worked good and really loved the tata sky cable with english channels. Wifi was also good.