Lacazzona Hotel
Hotel a Belo Jardim amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Lacazzona Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 32 €
taxes i impostos inclosos
25 de nov. - 26 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitori independent
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 3 llits individuals

Habitació Deluxe, 3 llits individuals
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitori independent
Bany privat
Minibar
Per cable
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rodovia BR - 232 KM 180 - COHAB I - 1340, Belo Jardim, PE, 55158-090
Sobre aquest allotjament
Lacazzona Hotel
Allotjaments similars

HOTEL BOI NA BRASA - BELO JARDIM
HOTEL BOI NA BRASA - BELO JARDIM
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 50.00 BRL per animal de companyia, per dia (màxim 50.00 BRL per estada).
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Lacazzona Hotel Belo Jardim
Lacazzona Belo Jardim
Lacazzona
Hotel Lacazzona Hotel Belo Jardim
Belo Jardim Lacazzona Hotel Hotel
Hotel Lacazzona Hotel
Lacazzona Hotel Hotel
Lacazzona Hotel Belo Jardim
Lacazzona Hotel Hotel Belo Jardim
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Lacazzona Hotel
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
7,6
Comoditats
9,2
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ângelo
Viatge en grup, Viatge en família
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ângelo
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosilene S
Viatge de negocis
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Grande espaço e limpo
Rosilene S
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Iago
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente!
Iago
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eliane
21 de jul. de 2025
Eliane
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Nancy
Viatge de negocis
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nancy
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
JOAO
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOAO
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
CarlosRobertoSantos
Viatge en família
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CarlosRobertoSantos
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Auricélio
Viatge de negocis
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Auricélio
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Antônio Rodrigues Couto
18 de juny de 2025
Antônio Rodrigues Couto
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Ana
Viatge de negocis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alerta
Ana
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Orlando
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Orlando
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
priscila
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
priscila
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Leonardo P Silva
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leonardo P Silva
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ALINE regina
20 d’abr. de 2025
ALINE regina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria do Socorro
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simplesmente maravilhosa,
Maria do Socorro
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Emanuela
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom e qualidade
Emanuela
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Fábio
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fábio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio, Recife
Viatge en parella
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ANA MARIA
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANA MARIA
Estada d’1 nit (gen. 2025)