Hotel Premier
Hotel a Belo Horizonte amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Premier





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Anel Rodoviário Celso Mello Azevedo, 28149, Belo Horizonte, MG, 31975-275
Sobre aquest allotjament
Hotel Premier
Allotjaments similars

Stop Inn Antonio Carlos
Stop Inn Antonio Carlos
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 685 opinions
Preu actual: 48 €
taxes i impostos inclosos
14 de nov. - 15 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Dipòsit pels animals de companyia: 80.00 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 80.00 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
La wifi gratuïta de les habitacions té un límit de dispositius: 2; la wifi de les zones comunes també és gratuïta i té un límit de dispositius: 2
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Premier Hotel
Hotel Premier Belo Horizonte
Hotel Premier Hotel Belo Horizonte
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Premier
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Iris, Carolina
Viatge en parella, Viatge en grup
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Iris
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Amarildo
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amarildo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Daniel
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Fabio
Viatge de negocis
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Realidade Hotel Premier - bom custo beneficio
Fabio
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
SONIA JANETE PACHECO
Viatge de negocis
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BOA EXPERINCIA
SONIA JANETE PACHECO
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Valesca
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valesca
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Valesca
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo x benefício
Valesca
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Valesca
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bom custo x benefício
Valesca
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Bruno
Viatge de negocis
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bruno
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Lorena
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo.
Lorena
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Vinicius
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
OK pelo custo benefício.
Vinicius
Estada de 3 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Cássio
17 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cássio
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
13 de juny de 2025
Rafael
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Giovani Rossini
Viatge de negocis
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giovani Rossini
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Davison
16 de maig de 2025
Davison
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Regiane
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Regiane
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ludmila
Viatge en grup
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ludmila
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marcia Eli
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcia Eli
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stella
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Stella
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dyenifer
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dyenifer
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Luis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis
Estada de 2 nits (març 2025)








