HOTEL OSCAR GOLD SAVASSI

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Avinguda Afonso Pena

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL OSCAR GOLD SAVASSI

Restaurant
Habitació doble o amb dos llits individuals executiva | 1 dormitori, escriptori i espai de treball apte per a portàtils
1 dormitori, escriptori i espai de treball apte per a portàtils
Exterior
Restaurant

Opinions

6,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Aire condicionat
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Wifi gratuïta
El preu actual és de 52 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bar
Escriptori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació individual executiva

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bar
Escriptori
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals executiva

El més destacat

Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bar
Escriptori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
R. Bernardo Guimarães, 925, 925, Belo Horizonte, MG, 30140-081

Què hi ha als voltants

  • Avinguda Afonso Pena - 1 minuts a peu - 0.0 km
  • Palau de les Arts - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Plaça de la Llibertat - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • Plaça del Set de Setembre - 18 minuts a peu - 1.5 km
  • Mercat Central - 20 minuts a peu - 1.7 km

Com moure’s per la zona

  • General Carneiro Station: 14 min en cotxe
  • Lagoinha Station: 4 min en cotxe
  • Aeroport de Belo Horizonte (PLU): a 23 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Lifebox Burger - ‬3 minuts a peu
  • ‪Tentação Lanches - ‬4 minuts a peu
  • ‪Bemdito - ‬4 minuts a peu
  • ‪Porks - ‬4 minuts a peu
  • ‪Skina Brasil - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

HOTEL OSCAR GOLD SAVASSI

Hotel a prop de Avinguda Afonso Pena
HOTEL OSCAR GOLD SAVASSI, amb Mercat Central a prop, ofereix comoditats com ara un esmorzar d'estil bufet gratuït i un jardí. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Ascensor i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Les 63 habitacions ofereixen detalls com ara barres i espais de treball aptes per a portàtils. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i aire condicionat.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i sabó
  • Armaris robers o de rebost, ventiladors de sostre i escriptoris

Idiomes

Anglès i portuguès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible de 06:00 a 10:00 de dilluns a divendres i de 07:00 a 10:00 els caps de setmana

Comoditats

  • Servei de recepció obert les 24 hores

Exterior

  • Jardí

Accessibilitat

  • Ascensor

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 45 polzades

Menjar i beguda

  • Bar

Altres

  • Aire condicionat
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.

L’allotjament també es coneix com a

HOTEL OSCAR GOLD SAVASSI Hotel
HOTEL OSCAR GOLD SAVASSI Belo Horizonte
HOTEL OSCAR GOLD SAVASSI Hotel Belo Horizonte

Preguntes freqüents

HOTEL OSCAR GOLD SAVASSI accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a HOTEL OSCAR GOLD SAVASSI?

Amb data 9 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a HOTEL OSCAR GOLD SAVASSI el dia 10 d’ag. de 2025 són d'almenys 51,89 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a HOTEL OSCAR GOLD SAVASSI?

HOTEL OSCAR GOLD SAVASSI no disposa d'aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a HOTEL OSCAR GOLD SAVASSI?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a HOTEL OSCAR GOLD SAVASSI?

Registre de sortida: migdia.

On es troba HOTEL OSCAR GOLD SAVASSI?

Aquest hotel es troba a Savassi i a menys de 2 km de les atraccions següents: Avinguda Afonso Pena i Mercat Central. Catedral de Boa Viagem i Parc Municipal Américo Renne Giannetti també són a menys de 10 min. Central Station és a 23 min a peu i Santa Efigenia Station, a 28 min.

Opinions: HOTEL OSCAR GOLD SAVASSI

Opinions

6,8
Puntuació 10: Excel·lent. 28 de 110 opinions
Puntuació 8: Bo. 25 de 110 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 25 de 110 opinions
Puntuació 4: Deficient. 17 de 110 opinions
Puntuació 2: Horrible. 15 de 110 opinions

6,8/10

Neteja

8,0/10

Personal i servei

6,0/10

Comoditats

6,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Joao

Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

RICARDO A

Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

André Luiz

Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Bom

Hetel bom pra hospedagens rapidas, quarto limpo, organizado. Sem muitos detalhes, mas boa a qualidade do hotel.
Estada de 2 nits (maig 2025)

8/10, Bo

romulo

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Felipe

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

CAIQUE AMARILLA BITTENCOU

Estada d’1 nit (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Cláudia

Viatge de negocis
Péssima. Pra começar não tem estacionamento disponível e aqui no aplicativo fala que tem. Aí fui orientada a levar em um estacionamento particular próximo ao hotel e no estacionamento fui informada que a preferência é dos hóspedes do hotel Royal Savassi, ou seja, meu carro ficou na rua. Outro detalhe, o hotel não tem rampa para subir com as bagagens, tem uma escada enorme e também não tem ninguém para te ajudar, pois eu estava viajando sozinha. E pra finalizar, quem deseja dormir, descansar, infelizmente é quase impossível, pois é quase no centro o hotel, tem um bar na esquina, super movimentado a noite toda. Na verdade é uma rua cheia de bares e é na esquina de uma avenida movimentadíssima. 😔
Estada de 2 nits (abr. 2025)

2/10, Horrible

ANA LUCIA

Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Leticia

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja

Boa estadia, atendimento bom e limpeza a desejar

Verificando os comentários na internet, pude perceber que é necessário confirmar a reserva no hotel. Não aconteceu comigo nenhum problema na reserva, mas no dia seguinte a minha hospedagem, tinha um casal na recepção reclamando que tinha feito a reserva mas não tinha quarto disponível. O atendente na recepção (o loiro de olhos claros) é muito bem despachado, resolve tudo rápido. Quando confirmaram minha reserva tinham me colocado em um quarto e quando cheguei me hospedaram em outro, esse outro, não estava do meu agrado (televisão não funcionava e parecia sujo) reclamei com ele e ele rápidamente me hospedou no quarto da reserva (ele é a alma do hotel). A localização é ótima, a reposição do café da manha é um pouco lenta. O banheiro do quarto não é tão limpo, precisa de um produto de limpeza bem forte para retirar as marcas de sujeira. Basicamente minha única reclamação é a limpeza do banheiro, quanto ao quarto, as roupas de camas e as toalhas, estavam impecáveis.
Estada de 4 nits (abr. 2025)

4/10, Deficient

Tatiana

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
A recepção muito prestativa, cafe da manha ok. O banheiro do quarto estava em pessimas condicoes! Havia vazamento, cabelo na pia, coisas no lixo. Parecia que o quarto nao tinha sido limpo, que tinham apenas feito a cama.
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

carmen

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja

Boa localizacao ,cafe da manha ,falha ba limpeza.,

O checkin antecipado permitido pelo recepcionista lucas foi de grande valia. Tb permitiu a guarda ds bagagens se necessario fosse.quanto aos demais itens de um bom servico destaco o cafe bem servido, como lado negativo em relacao ao estacionamento nao fala que é pago na reserva , somente vagas limitadas,o que faz pensar que solicitar seria suficiente. E a pior nota vai pra faxina, limpeza .. Fiquei os dias da hispedagem sem limpeza no quarto, mesmo tendo solicitado e inclusive itens de primeira necessidade por nao reporem como papel higienico ,sabonete , toalhas trocadas..nao sei se foi falha dos recepcionistas que esqueceram de pedr a limpeza ou do funcionário ..o fato e que fiquei bem chateada de encontrarvo qto sujo por dois dias, agradeco ao lucas por ter ajudado com a limpeza do qto e por iniciativa evitou aborrecimento maior...dica..ajustar somente..
Estada de 3 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Antonio

Viatge en família
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
O colchão muito duro,sem conforto nenhum
Estada d’1 nit (abr. 2025)

4/10, Deficient

Henrique

Viatge en família
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Custo benefício da estadia não compensa

O banheiro apresentava problemas hidráulicos, atendimento razoável e o custo benefício não compensa. O café da manhã é muito limitado.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

ALBERTO

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Guilherme

Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

João

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

4/10, Deficient

Bruno

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Limpeza deixou a desejar. Ar condicionado bom. Boa localização
Estada de 2 nits (abr. 2025)

4/10, Deficient

Mario

Estada de 2 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

marcelo

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja
Estada de 3 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Maria Claudineth

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Cândida Roberta

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Sinceridade

Bom no geral, café da manhã muito bom. O único ponto negativo foi que o condicionador de ar não estava funcionando e o problema não foi resolvido. Percebi que há poucos funcionários para a quantidade de serviço.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Sebastião A

Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

André Luiz

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)