Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bristol La Place Apart-hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe

Habitació de luxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Televisor LCD
Cortines opaques
Sofà llit
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Nobile Inn Pampulha
Pampulha
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Bar
8.6 de 10, Excel·lent, 1.007 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Bristol La Place Apart-hotel és a Cidade Nova Belo Horizonte, a Belo Horizonte. A més de visitar punts de referència com ara Església Baptista de Lagoinha i Plaça de l'Estació, si el que et ve de gust és anar de compres, no et perdis Shopping Minas Casa i Minas Shopping. Vols aprofitar la teva estada a la ciutat per veure algun esdeveniment o partit? Consulta la programació que ofereix Arena Independência.

Avenida Cristiano Machado N⺠1587, /Cidade Nova, Belo Horizonte, MG, 31170-800
Què hi ha als voltants
- Arena Independência - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
- Plaça de l'Estació - 3 minuts en cotxe - 2.9 km
- Minas Shopping - 4 minuts en cotxe - 2.6 km
- Església Baptista de Lagoinha - 4 minuts en cotxe - 2.6 km
- Mercat Central - 5 minuts en cotxe - 4.4 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- McDonald's - 4 minuts a peu
- Boca do Forno - 3 minuts a peu
- Subway - 3 minuts a peu
- Come Lanches
- American Bulls - 1 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Bristol La Place Apart-hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 12 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Bristol Place Aparthotel Belo Horizonte
Bristol Place Belo Horizonte
Bristol La Place Apart Hotel Belo Horizonte, Brazil
Bristol La Place
Bristol La Place Apart
Bristol La Place Apart hotel
Bristol La Place Apart-hotel Hotel
Bristol La Place Apart-hotel Belo Horizonte
Bristol La Place Apart-hotel Hotel Belo Horizonte
Preguntes freqüents
Opinions: Bristol La Place Apart-hotel
Opinions
7,4
Bo
8,2/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
4 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
geucemir
16 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
geucemir
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Rafael
14 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafael
Estada d’1 nit (ag. 2017)
2/10, Horrible
Léa, Petrópolis - RJ
17 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Hotel com boas acomodações. mas, c serviço péssimo
Léa
8/10, Bo
Cris, Rio de Janeiro
28 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Atendimento excelente, mas precisa manutenção
Cris
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Romilda, R
14 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Romilda
8/10, Bo
Alan
13 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
8/10, Bo
NIVALDO COSTA
1 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom hotel
NIVALDO COSTA
4/10, Deficient
Custodio, Rio de Janeiro
13 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Esperava mais!
Custodio
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Benilda, Patos de Minas
10 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
A pior experiencia entre minhas estadias
Benilda
8/10, Bo
Luana
8 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luana
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Xênia, Vitória - ES
19 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel bom
Xênia
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfeito
Viatger verificat
8/10, Bo
Thales
30 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thales
6/10, Acceptable
Evandro l orsi
29 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Bom
Evandro l orsi
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 de set. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Edison
11 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edison
10/10, Excel·lent
RODRIGO, Belo Horizonte
1 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RODRIGO
8/10, Bo
solange, São Paulo
12 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació