Hotel Fioroni
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Vila Melzi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Fioroni





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Pati
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Minibar
Per satèl·lit
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

viale Domenico Vitali n. 2, Bellagio, CO, 22021
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Excelsior Splendide
Hotel Excelsior Splendide
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 754 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
You'll be asked to pay the following charges at the property. Fees may include applicable taxes:
- A tax is imposed by the city: From 1 March - 30 November, EUR 3.00 per person, per night, up to 7 nights. This tax does not apply to children under 11 years of age.
We have included all charges provided to us by the property.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Fioroni Bellagio
Hotel Fioroni
Fioroni Bellagio
Fioroni
Fioroni Hotel Bellagio
Hotel Fioroni Bellagio, Italy - Lake Como
Hotel Fioroni Hotel
Hotel Fioroni Bellagio
Hotel Fioroni Hotel Bellagio
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Fioroni
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
19 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Elena
Viatge en grup
16 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elena
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes und günstiges Hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Jon
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bellagio
Jon
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Antonio
5 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location & value
Antonio
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Per-Olof
30 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per-Olof
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Paul Marcel
11 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul Marcel
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
David
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
Estada de 5 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Carol
25 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good stay with parking in Bellagio
Carol
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
MARC, Hong Kong
Viatge en grup
20 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MARC
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Marilena
8 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marilena
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Laura
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
3 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Sindi
26 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Sindi
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice place with need of new beds.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Ulf
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulf
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Kelly, Squamish
Viatge en grup
6 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kelly
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Marte
4 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marte
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Hanna
29 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hanna
Estada d’1 nit (juny 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets