Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Athanor





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 88 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Cortines opaques
Ventilador portàtil
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

9-11 Avenue De La Republique, Beaune, Cote-d'Or, 21200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Best Western Plus Au Grand Saint Jean
Best Western Plus Au Grand Saint Jean
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 625 opinions
Preu actual: 104 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.87 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13.90 EUR per adult i 7 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 30 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 30 EUR per dia (a 400 m).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Athanor Beaune
Athanor Hotel
Hotel Athanor
Hotel Athanor Beaune
Tulip Inn Beaune
Beaune Tulip Inn
Hotel Athanor Hotel
Hotel Athanor Beaune
Hotel Athanor Hotel Beaune
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Athanor
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
M
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
M
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Elaine
Viatge en parella
4 de juny de 2025
Elaine
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Michael
Viatge en família
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Michael
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Winfried
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Winfried
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Carolyn
26 d’abr. de 2025
Carolyn
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
muriel
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
muriel
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Myriam
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Myriam
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Ruth
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruth
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Marie-Claude
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel idéal pour une étape.
Marie-Claude
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Rupert
Viatge en grup
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Rupert
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Christian
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Évitez la chambre 208!

Christian
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour solo
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Sebastien
Viatge de negocis
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sebastien
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Laurent
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laurent
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Kim Hald
Viatge en família
17 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim Hald
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Steve
Viatge en grup
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steve
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Stephen, Nepean
Viatge en parella
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Norbert
Viatge de negocis
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Norbert
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kathrin
Viatge amb animals de companyia
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Kathrin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Peter
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Martin Hans
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Martin Hans
Estada de 2 nits (set. 2024)