Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Le Pont de Champ





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

40, le Pont de Champ, Beaucroissant, Isere, 38140
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.90 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 8.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Pont Champ
Pont Champ Beaucroissant
Pont Champ Hotel
Pont Champ Hotel Beaucroissant
Le Pont de Champ Hotel
Le Pont de Champ Beaucroissant
Le Pont de Champ Hotel Beaucroissant
Preguntes freqüents
Opinions: Le Pont de Champ
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de juny de 2022
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
stephane
Viatge de negocis
19 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stephane
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Hervé
Viatge de negocis
26 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un habitué
Hervé
Estada de 4 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Daniel
31 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sortie en couple
Daniel
Estada de 2 nits (oct. 2021)
4/10, Deficient
richard
Viatge de negocis
29 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
richard
Estada de 2 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Hervé
Viatge de negocis
28 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hervé
Hervé
Estada de 4 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
CARTE
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel avec personnel accueillant et bon repas
CARTE
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
thibault
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tres bien
thibault
Estada de 3 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
francois
Viatge en família
25 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
francois
Estada de 4 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Hugo
Viatge de negocis
15 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel agréable et charmant
Hugo
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Hugo
Viatge de negocis
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hôtel charmant
Hugo
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Benoit
27 de set. de 2019
Beaucoup de charme
Benoit
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
LUC
27 de nov. de 2018
LUC
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité prix
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Vi, Lausanne
23 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hôtel Accueillent
Vi
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
daniel
3 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel stylé chalet, très agréable
daniel
4/10, Deficient
PATRICK, Paris
4 d’abr. de 2016
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Etablissement mal situé au bord d'une voie rapide
PATRICK
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien mais attention au bruit du trafic routier
Viatger verificat
6/10, Acceptable
pascal, toulon
23 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
peut mieux faire
pascal
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
joli chalet
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Pierrick
24 d’abr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierrick
8/10, Bo
Martin, Netphen
25 de març de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Einfaches aber sehr gutes Hotel
Martin
8/10, Bo
RAMON
14 de març de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació