Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament San Marino Residence Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 llit doble i sofà llit
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina
Televisor LCD
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Habitació quàdruple superior
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina
Televisor LCD
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Habitació amb dos llits individuals superior, 1 llit de matrimoni i sofà llit
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina
Televisor LCD
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit doble i sofà llit

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 1 llit doble i sofà llit
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina
Televisor LCD
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Habitació triple estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina
Televisor LCD
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Habitació quàdruple Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina
Televisor LCD
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina
Televisor LCD
Sofà llit
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Floriano Peixoto, 6-61, Bauru
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 15 BRL per adult i 5 BRL per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
San Marino Residence Hotel Bauru
San Marino Residence Bauru
San Marino Hotel Bauru
San Marino Residence Hotel Hotel
San Marino Residence Hotel Bauru
San Marino Residence Hotel Hotel Bauru
Preguntes freqüents
Opinions: San Marino Residence Hotel
Opinions
7,4
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Lais
Viatge de negocis
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Lais
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Gabriela
16 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Péssima experiencia
Gabriela
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Marcos Antônio dos Reis
27 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Legal Valeu
Marcos Antônio dos Reis
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
2/10, Horrible
Diogo
19 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Não havia água
Diogo
Estada de 2 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Célio
29 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo beneficio
Célio
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Raquel, Belo Horizonte MG
Viatge en parella, Viatge de negocis
9 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raquel
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
5 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Jose carlos
8 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jose carlos
Estada de 4 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Jonas
31 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonas
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Pedro
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pedro
Estada de 3 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
28 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Carlos, Goiânia GO
Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en família
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 3 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
22 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)