SP Hotel
Hotel a Batam amb servei complet de spa i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament SP Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 25 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Massatge a l'habitació
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Massatge a l'habitació
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Letjen R. Suprapto, Tembesi, Sagulung, No. 4-15, Batam, Kepulauan Riau, 29424
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

OS Hotel Airport Batam
OS Hotel Airport Batam
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.8 de 10, Bé, 19 opinions
Preu actual: 16 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 35000 IDR per adult i 35000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 70000 IDR per vehicle només l'anada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
- Càrrec pel servei de bugaderia: 100000 IDR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 18 anys
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L’allotjament també es coneix com a
SP Hotel Batam
SP Batam
SP Hotel Hotel
SP Hotel Batam
SP Hotel Hotel Batam
Preguntes freqüents
Opinions: SP Hotel
Opinions
7,4
Bo
7,6/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
13 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
18 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
2/10, Horrible
Jamila
13 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Will not stay in this again
Jamila
Estada de 2 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Hin
25 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hin
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Ilham
Viatge en grup, Viatge en família
30 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ilham
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Ahmad Rahmad Bin kassim
28 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmad Rahmad Bin kassim
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Heng
4 de gen. de 2019
Heng
Estada de 4 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Donald, Twentynine Palms
26 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Donald
Estada de 4 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (ag. 2018)