Hotel Fresh One
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial BCS
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Fresh One





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 21 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 1 dormitori

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Jendral Sudirman, Komplek Dermaga, Sukajadi Blok RA No. 1-3, Batam, 29432
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Lucky Star Hotel
Lucky Star Hotel
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
5.0 de 10, 2 opinions
Preu actual: 13 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 100000.0 IDR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 200000.00 IDR per vehicle l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Fresh One Batam
Fresh One Batam
Hotel Fresh One Hotel
Hotel Fresh One Batam
Hotel Fresh One Hotel Batam
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Fresh One
Opinions
7,2
Bo
6,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
29 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2020)
4/10, Deficient
ABDUL RAHEEM
Viatge de negocis
7 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ABDUL RAHEEM
Estada d’1 nit (des. 2019)
4/10, Deficient
Herbert
30 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Herbert
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Terence
18 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Terence
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Rie
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rie
Estada de 4 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
ABD MANAN
5 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ABD MANAN
Estada d’1 nit (set. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
13 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Good for sleeping if u are out most of the time
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Value for money
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Russell, Singapore
9 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Very Budget
Russell
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
inhye
6 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
무난했어요
inhye
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Salim
30 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The best 2 star hotel rooms I've had stayed.
Salim
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Christopher
19 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent service and clean, budget place to stay
Christopher
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Pedro
13 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro
8/10, Bo
Suriani
2 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació