Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aston Nagoya City Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 47 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació (Suite)

Habitació (Suite)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Estudi (Plus)

Estudi (Plus)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Superior Room

Superior Room
Carregar totes les fotos de: Junior Suite

Junior Suite
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jln Imam Bonjol, Nagoya Thamrin City, Gedung 3, Lubuk Baja Kota Batam, Batam, 29444
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Aston Nagoya City Hotel Hotel
Aston Nagoya City Hotel Batam
Aston Nagoya City Hotel Hotel Batam
Preguntes freqüents
Opinions: Aston Nagoya City Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en parella
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Kaye Marilyn
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaye Marilyn
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rahmat
20 d’abr. de 2025
Rahmat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
FARHAN
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Accommodation in Batam
FARHAN
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Janti
Viatge en família
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Janti
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Booked multiple times
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Zero
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zero
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeevita
Viatge en grup
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeevita
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sean
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sean
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Shahul Hameed
Viatge en família
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shahul Hameed
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
CHIN FEI
Viatge en família
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
CHIN FEI
Estada de 2 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
Verena
Viatge en família
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Verena
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Gek Hwee
Viatge en grup
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gek Hwee
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
dedi
Viatge de negocis
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
dedi
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Young Kwang
23 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Young Kwang
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Bee San
22 d’abr. de 2024
Bee San
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Daphne
Viatge en parella, Viatge en grup
31 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daphne
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Wai Leng
Viatge en família
31 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wai Leng
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Philip Ang
Viatge de negocis
27 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Philip Ang
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Abdul
Viatge en grup
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Abdul
Estada de 2 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Saimon
Viatge en grup
3 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
First timer
Saimon
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Ernest
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ernest
Estada de 2 nits (febr. 2024)