Aston Batam Hotel & Residence

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel amb aparcament amb assistència i a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial Nagoya Hill

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Aston Batam Hotel & Residence

Façana frontal de l'allotjament (vespre/nit)
Esmorzar diari d'estil bufet (180000 IDR per persona)
Estudi familiar (Deluxe) | Caixa forta a l'habitació, escriptori i habitacions insonoritzades
Lounge al vestíbul
Piscina a l'aire lliure

Opinions

8,8 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Bar
  • Gimnàs
  • Piscina
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
El preu actual és de 54 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 15 de 15 habitacions

Habitació amb dos llits individuals Deluxe

8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
  • 34 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Apartament, 3 dormitoris

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador
3 Dormitoris
Un assecador de cabells
  • 117 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 5
  • 2 llits dobles i 1 llit individual

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
  • 34 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite (Aston)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • 76 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Apartament júnior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Estudi familiar (Deluxe)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
  • 50 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació Premier

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
  • 41 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Aston Suite

  • Capacitat per a 2
  • 1 King Bed

Deluxe Twin

  • Capacitat per a 2
  • 2 Twin Beds

Two Bedroom Apartment

  • Capacitat per a 3
  • 1 Twin Bed and 1 King Bed

Junior Suite Located At Apartment

  • Capacitat per a 2
  • 1 King Bed

Deluxe Premier Located At Apartment

  • Capacitat per a 2
  • 1 Double Bed

Three Bedroom Apartment

  • Capacitat per a 5
  • 1 Twin Bed and 2 King Beds

Deluxe Double

  • Capacitat per a 2
  • 1 King Bed

Deluxe Family

  • Capacitat per a 3
  • 3 Twin Beds O BÉ 1 Double Bed and 1 Twin Bed
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jl. Sriwijaya No. 1, Kp. Pelita, Lubuk Baja, Batam, 29444

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial Nagoya Hill - 13 minuts a peu - 1.2 km
  • Gran Centre Comercial Batam - 3 minuts en cotxe - 2.6 km
  • Centre Comercial BCS - 3 minuts en cotxe - 3.0 km
  • Terminal de ferris Harbour Bay - 4 minuts en cotxe - 3.8 km
  • Terminal de Ferri de Batam Centre - 6 minuts en cotxe - 6.3 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport de Batu Besar-Hang Nadim (BTH), Batam: a 26 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Pizza Hut - ‬10 minuts a peu
  • ‪RM Arai Pinang - ‬11 minuts a peu
  • ‪Ayam Bakar Taliwang Pelita - ‬3 minuts a peu
  • ‪Mie Kampung Bagan Siapi-api - ‬11 minuts a peu
  • ‪D1 Resto & Bar - ‬11 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Aston Batam Hotel & Residence

Hotel a prop de Centre Comercial Nagoya Hill
Aprofita que Aston Batam Hotel & Residence ofereix una terrassa, una cafeteria i servei de bugaderia i tintoreria. El restaurant de les instal·lacions, Basil Restaurant, ofereix cuina local i internacional. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un bar i un gimnàs a la teva disposició.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i magatzem d'equipatge
  • Porter o grum, caixa forta a la recepció i servei de consergeria
  • Als comentaris dels clients es parla molt bé de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 232 habitacions tenen avantatges com ara aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors LCD de 32 polzades amb canals per cable
  • Bullidores elèctriques, ventiladors i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i indonesi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) de 06:00 a 23:00 amb sol·licitud prèvia
  • Aparcament sense assistència gratuït i vigilat a les instal·lacions
  • Aparcament amb assistència gratuït i vigilat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible de 06:00 a 10:00 de dilluns a divendres i de 06:00 a 11:00 els caps de setmana: 180.000 IDR per adult i 125.000 IDR per nen
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Basil Restaurant

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Sales de reunions

Exterior

  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor

Més serveis

  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon
  • Ventilador

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert

Renovacions i tancaments

Les instal·lacions o els serveis que hi ha a continuació no estarà disponible des del dia 27/maig/2025 fins al dia 29/maig/2025 (les dates poden canviar):
  • Piscina

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 400000.0 IDR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 180000 IDR per adult i 125000 IDR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 160000 IDR per persona només l'anada.
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 160000 IDR només l'anada.
  • Càrrec pel llit addicional: 400000.0 IDR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat

L’allotjament també es coneix com a

Aston Batam Hotel
Aston Batam
Aston Batam & Residence Batam
Aston Batam Hotel & Residence Hotel
Aston Batam Hotel & Residence Batam
Aston Batam Hotel & Residence Hotel Batam

Preguntes freqüents

Aston Batam Hotel & Residence té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil. La piscina no estarà disponible des del dia 27/maig/2025 fins al dia 29/maig/2025 (les dates poden canviar).

Quant costa allotjar-se a Aston Batam Hotel & Residence?

Amb data 24 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Aston Batam Hotel & Residence el dia 25 de juny de 2025 són d'almenys 53,68 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Aston Batam Hotel & Residence accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Aston Batam Hotel & Residence?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Aston Batam Hotel & Residence?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a Aston Batam Hotel & Residence?

Registre de sortida: migdia.

Aston Batam Hotel & Residence ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport amb l'horari següent: 06:00-23:00 (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 160000 IDR per persona.

On es troba Aston Batam Hotel & Residence?

Aquest hotel es troba a Batam i a menys de 3 km de les atraccions següents: Centre Comercial Nagoya Hill, Centre Comercial BCS i Gran Centre Comercial Batam. Temple budista Maha Vihara Duta Maitreya i Temple Maha Vihara Duta Maitreya també són a menys de 5 km.

Opinions: Aston Batam Hotel & Residence

Opinions

8,8

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 213 de 414 opinions
Puntuació 8: Bo. 151 de 414 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 31 de 414 opinions
Puntuació 4: Deficient. 9 de 414 opinions
Puntuació 2: Horrible. 10 de 414 opinions

9,0/10

Neteja

8,8/10

Personal i servei

8,6/10

Comoditats

8,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

6/10, Acceptable

Sai Tim

Viatge en grup
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
This property where I stay: Shower head crashes. Swich for turning ON/OFF light outside toilet which cover come out. There's no face towels. Not a good location. There's no dinning shops nearby. Customer's Service is not good enough. Hotel's restaurant always full-housed for breakfast due to There's no other shops or restaurants to eat.
Estada de 2 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Henry

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Joseph

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The property was fine, but they didnt have towrls by the pool. We were told to use our bath towels. Not ideal. Therexwas also no hand towels on our toom only large bath towels.
Estada de 2 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

April

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Overall everything was good n up to my expectations however I was disappointed that there were no hand towels and floor mat and non- slip bath mat. The toilet paper was also lacking-only half a roll in each toilet which was not sufficient for 4 people
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

dewi

Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Yu Yen

Estada de 2 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Garson

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aston Batam has an amazing array of staff who attended promptly to all our requests. We stayed in a 3-bedroom residence apartment. The room was clean, tidy, and comfortable. There was an air conditioner in each room, and they provided a large 20L water cooler. The swimming pool was large enough to swim laps, which we did every morning. Breakfast was delicious with plenty of variety to satisfy even the pickiest eaters. All Grab drivers were familiar with the hotel's location. We had a fantastic time in Batam, and Aston contributed to our enjoyable stay. There were two minor issues with our apartment; the room and bathroom door locks did not lock seamlessly and the certain had a tear. As stated, these were minor.
Estada de 5 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Su Hia

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
This has been my go to hotel in Batam. Service is great as the staff are always ready to help you with your luggages and shopping bags when you arrive at the hotel. Room condition has gotten quite aged over the years, a make over and renovation will be great.
Estada de 3 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Kelvin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Front desk staff very helpful.
Estada d’1 nit (nov. 2024)

4/10, Deficient

Ying Xun

Viatge en família
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Check in time is 2:00pm but I can only check in at 4:30pm due to the room was not prepared yet,I wait at the lobby for one hour,hope improve
Estada de 2 nits (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Rina

Què li ha agradat: Personal i servei

Run-Down apartment but still comfortable

The stay was okay, acceptable. Book a junior one bedroom apartment. The apartment was run down, dull and not that clean. What i suggest to the hotel, is that do a repaint to the wall. Change the sofa, as its all so old, prepare a garbage bag for customer to use.put more deco to the apartment so that it wont be dull anymore
Estada de 2 nits (oct. 2024)

8/10, Bo

Sin Yee

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Overall is good.
Estada de 2 nits (oct. 2024)

6/10, Acceptable

adibah

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Room is alright. There is an international electrical outlet for your plugs. No usb outlet. Buffet's good. I love the herbal bar. Gym's good, big, though rowing machine spoilt. I came for their tub. Though they fixed it the hot water came out like piss at first. Made me not wanna use the tub anymore.
Estada d’1 nit (ag. 2024)

6/10, Acceptable

Kristine

Junior suite is not good

We stayed in this hotel a few times but this is the first time for junior suite which happened to be in the apartment side. The cleanliness and maintenance of room is not up to standard. The plates and cutleries are dirty and no dishwashing liquid provided. The fridge doesn't get cold. There is no hand towel and bathrobes. I had to call 2x to get it. The design of the bathroom is bad. There is no division between the lavatory and the shower. I'm always worried the water will get to the hairdryer. The drain is very slow when you shower so there's water everywhere. The wifi password indicated in the room card they provide you during check-in is not correct. Staff in the reception area are friendly, no issues there. The check-in/out is fast.
Estada de 2 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Kartini

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2024)

6/10, Acceptable

Nur Mohammed

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

System down? Hmm...

Greeted with a smile from the frontliners. From security to reception very welcoming. Well done. During checking in process, i was told that their system was having some issues and im told to wait. 45 minutes later my wife check with the reception staff and finally we are able to check in and straight to our room. Cleanliness was good. Im impressed with the wifi connection. Breakfast was not bad but was not good either. Was at the dining hall around 6.10am but some of the live food station was not in operation. Food choices is okay but there are still many room for improvement. This is my first time here and i hope it can be better next time . Overall its a pleasant stay. I hope i can see some improvements if i return for another stay. Keep it up.
Estada de 2 nits (ag. 2024)

2/10, Horrible

Wesley

Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Management must seriously look at the front office behaviour, my bed sheets were dirty and I request for a change of bed sheets the next day, it was through my shock that the front office staff said that I had to pay RP50,000? why would you charge clients for washing of the bed sheets when it is not the clients issue? I stayed many times and cannot believe that this is how aston treats their long term customers, becareful of front office staff trying to scam hotel guest
Estada de 2 nits (jul. 2024)

6/10, Acceptable

Kenn

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2024)

2/10, Horrible

Kurniawati

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
**Length of Stay: 1 night (25-26 May 2024)** Rating: ★★☆☆☆ (2/5) I recently stayed at Aston Pelita Batam for one night, from 25th to 26th May 2024. Unfortunately, my experience was far from satisfactory, especially due to an unsettling incident and the unhelpful attitude of the night front desk staff. On the night of 25th May, we experienced a bizarre episode in our room, number 804. Around 11 PM, the kettle in our room inexplicably boiled by itself three times. This eerie occurrence made us feel extremely uneasy, prompting us to leave the room immediately. Seeking assistance, we approached the night front desk staff, hoping for a swift resolution to our predicament. Despite my crying for help and requesting to change rooms, the staff insisted that all rooms were fully booked and offered no solution or remedy. Due to the lack of support, we ended up bunking with our friends in room 830 for the remainder of the night. To add to the frustration, when I called the front desk in a panic to request extra towels to be sent to our friends' room (since we left abruptly without even taking a shower), the staff hung up on me. This lack of empathy and support was incredibly disappointing. This incident significantly marred our stay. While the hotel may have other redeeming qualities, the unsettling experience in room 804 and the unhelpful response from the night staff
Estada d’1 nit (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Wesley

Estada d’1 nit (abr. 2024)

2/10, Horrible

May Lin

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiteo with NO heater. Change to service apartment after waiting for 2hrs longer late check in. Worst with shower room flooded. Wet floor in the bathroom which is very dangerous slippery to use the toilet as it is no partion to seperate. Using hair dryer stick on the wall with wet slippery floor in the bathroom it is very dangerous. Staff at the house keeping Using malay language to scold us stuip to come here for whay. How rude it is and they think we dont understand malay? Unsafe and dangerous with this hotel which i will never ever stay.
Estada de 2 nits (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Zouhni

Estada de 2 nits (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Yuen Kin

Estada d’1 nit (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Muhammad

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
👍
Estada de 3 nits (abr. 2024)

8/10, Bo

Catherine

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
3bedroom apartment Master room toilet long bathtub only, gets wet when one bath. No place to put toileteries when bathing, not user friendly toilet. Hotel staff service is very good, we always stay Astons only
Estada de 2 nits (març 2024)