Hampton by Hilton Barranquilla
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Clínica Iberoamérica
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hampton by Hilton Barranquilla





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 47 €
4 de jul. - 5 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
7,6 sobre 10
Bé
(9 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Sofà llit
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors

Habitació, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació, accessible, no fumadors

Habitació, accessible, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Sofà llit
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard

Twin Room Standard
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 85 # 50-25, Barranquilla, 080020
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

NH Collection Barranquilla Smartsuites Royal
NH Collection Barranquilla Smartsuites Royal
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 986 opinions
Preu actual: 44 €
25 de jul. - 26 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: CleanStay (Hilton).
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hampton Hilton Barranquilla
Hampton Hilton Hotel Barranquilla
Hampton Hilton Barranquilla Hotel
Hampton by Hilton Barranquilla Hotel
Hampton by Hilton Barranquilla Barranquilla
Hampton by Hilton Barranquilla Hotel Barranquilla
Preguntes freqüents
Opinions: Hampton by Hilton Barranquilla
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de juny de 2025
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Haresh
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Haresh
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Mauricio, Panama City
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauricio
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elba, Cdmx
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Elba
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
MARIO ROBERTO
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIO ROBERTO
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Cristian
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cristian
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
DOMENICO
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DOMENICO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro
Viatge de negocis, Viatge en família
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Richard, Riverdale
Viatge en parella
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Rumaldo, Houston
Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rumaldo
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Asesoría Jurídica
3 de març de 2025
Asesoría Jurídica
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
James
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Bryan
26 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Bryan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raul
Viatge en família
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raul
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
DIANA
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DIANA
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en grup
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jennifer
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Fabian
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabian
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wilson
14 de febr. de 2025
Wilson
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gloria
6 de febr. de 2025
Gloria
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel, MANVEL
Viatge en parella, Viatge de negocis
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriel
Estada de 5 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Leonardo
Viatge de negocis
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Leonardo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Luis FERNANDO
13 de gen. de 2025
Luis FERNANDO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Henry
Viatge en parella
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henry
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Edinson
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edinson
Estada de 3 nits (des. 2024)