GHL Hotel Barranquilla

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel que admet animals de companyia a Barranquilla amb una sauna i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament GHL Hotel Barranquilla

Terrassa o pati
S'hi serveixen esmorzars, dinars i sopars
Recepció
1 dormitori, minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori
Recepció

Opinions

8,6 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Servei d’habitacions
  • Bar
  • Gimnàs
  • Esmorzar disponible
  • S’admeten animals
  • Piscina

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

8,4 sobre 10
Molt bo
(16 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
  • 29 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació triple Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits de matrimoni

Habitació amb dos llits individuals Deluxe

8,6 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
  • 35 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits de matrimoni

Twin Room Standard

  • 39 metres quadrats
  • Capacitat per a 3

Double Room Standard

  • 29 metres quadrats
  • Capacitat per a 2

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

GHL Hotel Barranquilla es troba a Riomar i té connexió amb un centre comercial. No et perdis punts d'interès com Monument Ventana al Mundo i Plaça de la Pau; a més, afegeix un toc cultural a les teves vacances i visita Museu Aeronàutic. També val la pena visitar Zoo de Barranquilla.
Mapa
Calle 106 50-11, Atlantico, Barranquilla, Atlantico, 080010

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial Buenavista - 13 minuts a peu - 1.1 km
  • Clínica Portoazul - 16 minuts a peu - 1.3 km
  • Parc de Veneçuela - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Zoo de Barranquilla - 7 minuts en cotxe - 5.2 km
  • Gran Malecón - 8 minuts en cotxe - 4.8 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Barranquilla-Ernesto Cortissoz (BAQ): a 40 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Burger King - ‬15 minuts a peu
  • Frisby
  • ‪Teriyaki - ‬15 minuts a peu
  • ‪Juan Valdez Cafe - ‬14 minuts a peu
  • ‪Coco Beach Sunset Bar - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

GHL Hotel Barranquilla

Hotel amb Clínica Portoazul a prop
GHL Hotel Barranquilla, amb Monument Ventana al Mundo i Zoo de Barranquilla a poca distància, ofereix un bar al costat de la piscina, una terrassa i botigues a les instal·lacions. Per descansar i relaxar-te, visita la sauna. El restaurant de les instal·lacions, Restaurante Mallorquín, ofereix esmorzars, dinars i sopars. La wifi gratuïta a l'habitació, amb 50 Mbps o més de velocitat, està disponible per a tots els clients, juntament amb una cafeteria i una perruqueria.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Esmorzar complet (de pagament), servei de trasllat a l'aeroport (de pagament) i atenció multilingüe
  • Premsa gratuïta al vestíbul, serveis per a casaments i sales de reunions
  • Caixa forta a la recepció, assistència turística i per a la compra d'entrades i botiga de regals o quiosc
Característiques de l'habitació
Les 126 habitacions ofereixen avantatges com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i cadires d'escriptori.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD de 42 polzades amb canals digitals
  • Armaris robers o de rebost, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i espanyol.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 50 Mbps o més
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït fora de les instal·lacions a 50 metres
  • Servei de retorn a l'aeroport obert les 24 hores amb un horari preestablert i sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)

Menjar i beguda

  • Esmorzar complet de pagament disponible de 06:30 a 10:00 de dilluns a divendres i de 06:30 a 10:30 els caps de setmana: 40.000 COP per persona
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • BAR TERRAZA
  • LOBBY BAR
  • Restaurante Mallorquín

Activitats

  • Compres
  • Gimnàs
  • Lloguer de segway i rutes
  • Piscina a l'aire lliure
  • Sauna

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 242 metres quadrats d'espai per a conferències
  • 4 sales de reunions
  • Centre de negocis obert les 24 hores

Exterior

  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Agafador al costat del vàter
  • Ascensor
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Taulell de cuina i aigüera a poca alçada
  • Terres de rajola a l'habitació

Més serveis

  • 1 edifici
  • 13 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2010
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 42 polzades amb canals digitals

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
This property requires identification documents for all guests, including children. Children not traveling with parents must present a signed parental permission form.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 95000 COP per animal de companyia per estada.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos
2 animals de companyia en total
Els animals de companyia no es poden deixar desatesos
Només en determinades habitacions (s'apliquen restriccions); és possible trucar a l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per sol·licitar habitacions en què s'acceptin animals de companyia

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
2 nens de fins a 11 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar complet: 40000 COP per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 47000 COP per vehicle (3 persones com a màxim).
  • Càrrec per animals de companyia: 95000 COP per animal de companyia per estada.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

Sonesta Barranquilla
Sonesta Hotel Barranquilla
Sonesta Hotel Barranquilla
GHL Hotel Barranquilla Hotel
GHL Hotel Barranquilla Barranquilla
GHL Hotel Barranquilla Hotel Barranquilla

Preguntes freqüents

GHL Hotel Barranquilla té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure. Horari de la piscina: 09:00-21:00.

GHL Hotel Barranquilla accepta animals de companyia?

Sí, aquest allotjament admet gossos (2 com a màxim). Es cobra una taxa de 95000 COP per animal de companyia i per estada. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a GHL Hotel Barranquilla?

És possible aparcar a prop de manera gratuïta.

A quina hora es fa el registre d'entrada a GHL Hotel Barranquilla?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a GHL Hotel Barranquilla?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

GHL Hotel Barranquilla ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de trasllat de l'hotel a l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 47000 COP per vehicle.

On es troba GHL Hotel Barranquilla?

Aquest hotel és a Riomar; tindràs Clínica Portoazul a 1,2 km i Monument Ventana al Mundo, a 2,5 km. Zoo de Barranquilla i Plaça de la Pau també són a menys de 10 km.

Opinions: GHL Hotel Barranquilla

Opinions

8,6

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 336 de 606 opinions
Puntuació 8: Bo. 168 de 606 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 53 de 606 opinions
Puntuació 4: Deficient. 26 de 606 opinions
Puntuació 2: Horrible. 23 de 606 opinions

9,0/10

Neteja

9,0/10

Personal i servei

8,8/10

Comoditats

8,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Reinaldo

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Super cozy and great
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Luz Karyme

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I loved the location, views of the city and breakfast
Estada de 5 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Anna

Estada de 5 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Diana

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excelente servicio y ubicación. Todo el staff muy amable y dispuesto a ayudar!. Muy recomendado!
Estada de 11 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Omarr

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything was great
Estada de 4 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Alex

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

JUAN CARLOS, Barranquilla

Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

CARLOS ALBERTO

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Todo excelente
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Wilmer

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great services
Estada de 7 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Jhon

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
All Good
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Jose

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shopping
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Efrain

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Donald

Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Donald

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Luis

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Andres Felipe

Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Roberto

Estada de 6 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Luis C

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Un gran hotel en decadencia

El hotel en alguna oportunidad fue de los mejores de Barranquilla, luego decayó mucho en la época de la pandemia, recién había mejorado, pero en esta ocasión me fue muy regular. Habitación deteriorada, con muchísimo olor a humedad. Pese a esto, algo que merece una mención importante es que absolutamente todo el personal es muy atento, amable y servicial. Honestamente no sé si me hospedaría nuevamente.
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

PAULO

Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Carolina

Estada de 5 nits (febr. 2025)

2/10, Horrible

DANNYS JOSE

Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Jorge

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 10 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Giovanni

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
The only problem was that they charged me extra money for taxes that I didn't have to pay.
Estada de 3 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Benjamin, Fort Lauderdale

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

William

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (febr. 2025)