GHL Hotel Barranquilla
Hotel que admet animals de companyia a Barranquilla amb una sauna i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament GHL Hotel Barranquilla





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
8,4 sobre 10
Molt bo
(16 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard

Twin Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
També et pot agradar

Crowne Plaza Barranquilla by IHG
Riomar
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 647 opinions
Preu actual: 56 €
20 de jul. - 21 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 106 50-11, Atlantico, Barranquilla, Atlantico, 080010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Sky Collection Barranquilla
Hotel Sky Collection Barranquilla
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 936 opinions
Preu actual: 57 €
24 de jul. - 25 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 40000 COP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 47000 COP per vehicle (3 persones com a màxim).
- Càrrec per animals de companyia: 95000 COP per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Sonesta Barranquilla
Sonesta Hotel Barranquilla
Sonesta Hotel Barranquilla
GHL Hotel Barranquilla Hotel
GHL Hotel Barranquilla Barranquilla
GHL Hotel Barranquilla Hotel Barranquilla
Preguntes freqüents
Opinions: GHL Hotel Barranquilla
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
CARLOS ALBERTO
Viatge en parella
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
CARLOS ALBERTO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Wilmer
Viatge en família amb nens petits
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilmer
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jhon
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jhon
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Roberto
10 d’abr. de 2025
Roberto
Estada de 6 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Luis C
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Un gran hotel en decadencia
Luis C
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
PAULO
15 de març de 2025
PAULO
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Carolina
13 de març de 2025
Carolina
Estada de 5 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
DANNYS JOSE
9 de març de 2025
DANNYS JOSE
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jorge
Estada de 10 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Giovanni
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Giovanni
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Benjamin, Fort Lauderdale
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
William
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wilmer
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilmer
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Daniela
15 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MUY REGULAR. Hay mejores opciones por el mismo $


Daniela
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Wilmer
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilmer
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
William
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada de 8 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rodolfo
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodolfo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Maria
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Maria
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
DANIEL
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good option.
DANIEL
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Camila
3 de gen. de 2025
Camila
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
erick
Viatge de negocis, Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
erick
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
KARINA YELENA
Viatge en família
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
KARINA YELENA
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
KARINA YELENA
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
KARINA YELENA
Estada d’1 nit (des. 2024)