GHL Hotel Barranquilla
Hotel que admet animals de companyia a Barranquilla amb una sauna i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament GHL Hotel Barranquilla





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,6 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
8,4 sobre 10
Molt bo
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Minibar
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard

Twin Room Standard
També et pot agradar

BH Barranquilla
Alto Prado
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 872 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 106 50-11, Atlantico, Barranquilla, Atlantico, 080010
Sobre aquest allotjament
GHL Hotel Barranquilla
Allotjaments similars

Hotel Sky Collection Barranquilla
Hotel Sky Collection Barranquilla
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 991 opinions
Preu actual: 42 €
1 de des. - 2 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 40000 COP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 47000 COP per vehicle (3 persones com a màxim).
- Càrrec per animals de companyia: 95000 COP per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Sonesta Barranquilla
Sonesta Hotel Barranquilla
Sonesta Hotel Barranquilla
GHL Hotel Barranquilla Hotel
GHL Hotel Barranquilla Barranquilla
GHL Hotel Barranquilla Hotel Barranquilla
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: GHL Hotel Barranquilla
8,6
Excel·lent
9,0
Neteja
8,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
vinodpersad
23 d’oct. de 2025
vinodpersad
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Elisa
Viatge en parella
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



Elisa
Estada de 7 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Diego
10 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Diego
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Joel, Fort Myers
Viatge en parella
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Joel
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
8 de set. de 2025
Juan
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
JUAN
Viatge de negocis, Viatge en família
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JUAN
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Srinivas
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Srinivas
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
HUGO
Viatge en grup
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HUGO
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
Viatge en família
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laurent
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
takao
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
takao
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
KARINA YELENA
8 d’ag. de 2025
KARINA YELENA
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Rosa
Viatge en família
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosa
Estada d ’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
alejandro
7 d’ag. de 2025
alejandro
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yorluis
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yorluis
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Fredy
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fredy
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Dairo
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dairo
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Reinaldo
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reinaldo
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Luz Karyme
Viatge en família amb nens petits
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luz Karyme
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ariana
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ariana
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Isleny
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isleny
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
10 de jul. de 2025
Anna
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Diana
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Diana
Estada de 11 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Omarr
Viatge en família amb nens petits
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Omarr
Estada de 4 nits (juny 2025)












