Hotel Sky Collection Barranquilla

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a Barranquilla amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

VIP Access

Opinions

8,6 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Bar
  • Piscina
  • Aparcament inclòs
  • Gimnàs
  • Servei de neteja
El preu actual és de 42 €
2 de des. - 3 de des.
VIP Access tier member

Gaudeix de més avantatges fent-te membre

  • Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
  • Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
  • Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Caixa forta
  • 39 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits de matrimoni

8,2 sobre 10
Molt bo
(11 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Caixa forta
  • 39 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits de matrimoni

Estudi en suite júnior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Minibar
Per cable
Caixa forta
  • 40 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació quàdruple familiar

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
2 Banys
Un assecador de cabells
Minibar
  • 105 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 5
  • 1 llit de matrimoni gran i 2 llits individuals grans

Habitació Grand

El més destacat

Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
2 Banys
Un assecador de cabells
Minibar
  • 115 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 6
  • 1 llit de matrimoni gran, 1 llit doble i 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Calle 107 # 50 - 69, Barranquilla, 080001

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial Buenavista - 13 minuts a peu - 1.1 km
  • Clínica Portoazul - 13 minuts a peu - 1.1 km
  • Centre Comercial Viva Barranquilla - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Clínica Iberoamérica - 3 minuts en cotxe - 2.8 km
  • Castell de Salgar - 4 minuts en cotxe - 3.8 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Barranquilla-Ernesto Cortissoz (BAQ): a 41 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Frisby - ‬2 minuts a peu
  • ‪Burger King - ‬16 minuts a peu
  • ‪Coco Beach Sunset Bar - ‬1 minuts a peu
  • ‪Crepes & Waffles Heladería - ‬16 minuts a peu
  • ‪Buffalo Grill Parrilla - ‬17 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Sky Collection Barranquilla

Hotel de 4 estrelles amb Clínica Portoazul a prop
Hotel Sky Collection Barranquilla, amb Centre Comercial Buenavista i Centre Comercial Viva Barranquilla a poca distància, ofereix un bar al costat de la piscina, una terrassa i serveis de tintoreria o bugaderia. Per descansar i relaxar-te, visita la sauna. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un bar i un gimnàs.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de trasllat a l'aeroport (de pagament) i ordinadors disponibles
  • Atenció multilingüe, porter o grum i serveis per a casaments
  • Als comentaris dels clients es diuen coses molt bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 153 habitacions ofereixen comoditats com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Dutxes, articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors de pantalla plana de 52 polzades amb canals per cable
  • Armaris robers o de rebost, servei de neteja diari i escriptoris

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Servei de retorn a l'aeroport obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible de 06:00 a 10:00 de dilluns a divendres i de 07:00 a 10:30 els caps de setmana: 49.000 COP per persona
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina
  • Un restaurant

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure
  • Sauna

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 4 sales de reunions
  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Sala d'ordinadors

Exterior

  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Dispositius d'audició assistida

Més serveis

  • 1 edifici
  • 15 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2015
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Dutxa
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 52 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Minibar

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar
  • Telèfon
  • Trucades locals gratuïtes

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
2 nens de fins a 11 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 49000 COP per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 47000 COP per vehicle (3 persones com a màxim).
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 252619
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-19:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada

L’allotjament també es coneix com a

GHL Collection Hotel Barranquilla
GHL Collection Hotel
GHL Collection Barranquilla
GHL Collection
GHL Collection Barranquilla Hotel
GHL Collection Barranquilla Hotel
GHL Collection Barranquilla Barranquilla
GHL Collection Barranquilla Hotel Barranquilla

Preguntes freqüents

Hotel Sky Collection Barranquilla té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure. Horari de la piscina: 09:00-19:00.

Quant costa allotjar-se a Hotel Sky Collection Barranquilla?

Amb data 13 de nov. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Hotel Sky Collection Barranquilla el dia 2 de des. de 2025 són d'almenys 42,22 €, sense impostos ni taxes. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Hotel Sky Collection Barranquilla accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Sky Collection Barranquilla?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Sky Collection Barranquilla?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Sky Collection Barranquilla?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

Hotel Sky Collection Barranquilla ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de trasllat de l'hotel a l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 47000 COP per vehicle.

On es troba Hotel Sky Collection Barranquilla?

Aquest hotel és a Riomar, a menys de 2 km de les atraccions següents: Clínica Portoazul i Centre Comercial Buenavista. Centre Comercial Viva Barranquilla i Monument Ventana al Mundo també són a menys de 3 km.

Opinions

Opinions: Hotel Sky Collection Barranquilla

8,6

Excel·lent

9,0

Neteja

8,8

Ubicació

8,8

Personal i servei

8,4

Respecte al medi ambient

8,6

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 591 de 991 opinions
Puntuació 8: Bo. 232 de 991 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 76 de 991 opinions
Puntuació 4: Deficient. 41 de 991 opinions
Puntuació 2: Horrible. 51 de 991 opinions

Opinions

10/10, Excel·lent

Daniel

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel is very nice, rooms are big and well-maintained. Breakfast is tasty, and the menu is ample. Service from the front desk could be a bit quicker.
Estada de 4 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Ricardo

Viatge en parella, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
I recently stayed at Sky Collection Hotel at Barranquilla and had a very pleasant experience. The staff was welcoming and attentive from the moment I arrived. My room was clean, spacious, and well-equipped with everything I needed, including reliable Wi-Fi and comfortable bedding. Breakfast was included and offered a good variety of fresh and traditional options. And was great to taste all the tradicional flavors of the region, Love it!!
Estada de 5 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

CARLOS, DORAL

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel overall was nice and well kept. Only issue I had was that the water heater didn’t work throughout my whole stay and it wasn’t fixed. I put the complaint twice with the front desk and it wasn’t resolved Breakfast was good. Noce variety but meed to have all the empanadas and arepas in an oven or something to keep them hot. They were always cold
Estada de 3 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Miguel, Covina

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Clean room with a nice view of the city. Friendly staff and efficient check in.
Estada d’1 nit (oct. 2025)

6/10, Acceptable

María del rocio

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
No regresaría
Estada de 3 nits (oct. 2025)

2/10, Horrible

Luisa

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It was so bad the moment I walked in the lobby, I felt like I couldn’t breathe the air quality was horrible. I asked to see my room hoping it would get better… not at all… I went downstairs and said that sadly I could not stay in that hotel. They said they are going to undergo a renovation to take care off the smells, mold and humidity.
Estada de 2 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

ANDREA JAZMIN

Estada de 4 nits (oct. 2025)

8/10, Bo

Carol

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Juan

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excelente y buen precio
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Edgar

Estada de 4 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Alberto, germantown

Estada d’1 nit (set. 2025)

2/10, Horrible

Jure

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel is not 4 star hotel by any standards. The AC is not working so get ready to sweet, no safe in the room no safely lock and lots of mold in bathroom. You will notice not well maintained hotel from moment you enter the lobby as smell of mold and chemicals is overpowering.
Estada de 12 nits (set. 2025)

4/10, Deficient

Luis

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I booked 4 rooms with my family. The hotel was ok.. the front desk, breakfast, housekeeping, and lobby staff did a good job but Management was very poor. They ran out of food on Sunday night so they only had two options out of a large menu. I also reached out 4 times to find out about a lost and found item and never got a response. I send a message via WhatsApp and they gave me the “Amallaves” email and I sent several messages with no response. The hotel has a serious mold issue, so if you’re allergic book somewhere else. Overall disappointed
Estada de 2 nits (set. 2025)

4/10, Deficient

Luis

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I booked 4 rooms with my family. The hotel was ok.. the front desk, breakfast, housekeeping, and lobby staff did a good job but Management was very poor. They ran out of food on Sunday night so they only had two options out of a large menu. I also reached out 4 times to find out about a lost and found item and never got a response. I send a message via WhatsApp and they gave me the “Amallaves” email and I sent several messages with no response. The hotel has a serious mold issue, so if you’re allergic book somewhere else. Overall disappointed
Estada d’1 nit (set. 2025)

4/10, Deficient

Luis

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
I booked 4 rooms with my family. The hotel was ok.. the front desk, breakfast, housekeeping, and lobby staff did a good job but Management was very poor. They ran out of food on Sunday night so they only had two options out of a large menu. I also reached out 4 times to find out about a lost and found item and never got a response. I send a message via WhatsApp and they gave me the “Amallaves” email and I sent several messages with no response. The hotel has a serious mold issue, so if you’re allergic book somewhere else. Overall disappointed
Estada de 3 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Arleth

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean
Estada de 4 nits (set. 2025)

4/10, Deficient

salma

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 12 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Cristian

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)

2/10, Horrible

jose

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The. Hotel has leaks above ceiling the water from the shower goes out the shower that can be safety hazards. The furniture drawers would no close make it unsafe. When i reporter this to the front supposed they send someone to fix it but it did not work. They did not offer me to accommodate me in different room. Water was supposed to be left for courtesy but they did not. Customer service is very low, they not attentive to customers like it use to be a few year. I hope the Sky took over from GHL. I hope the new management are able to change all negative positions this hotel is on.
Estada de 3 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Marcos

Estada de 3 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

Natalia

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Desde la llegada todo fue un caos, los servicios de entretenimiento de la habitación no funcionaban y duramos dos horas con una persona metida en la habitación intentando solucionar en paralelo el Aire acondicionado tratando de funcionar solo goteaba toda la habitación. Por supuesto eran viejos y sin mantenimiento. Tuvimos que pedir toallas para poner en el piso y hasta que finalizo el dia nos cambiaron de habitación, donde vivimos la misma experiencia. El desayuno es precario, la limpieza del restaurante en muy básica.. Muy desafortunado hospedaje que se vende como VIP acces, definitivamente NO LO ES! Tuve que cambiarme de hotel al dia siguiente. NO RECOMIENDO este lugar.
Estada de 2 nits (set. 2025)

2/10, Horrible

Christopher

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
If you review my profile, you’ll notice I’ve never left a negative review. Well, this will be the first. Este hotel no sirve para NADA. I had an atrocious time. The air conditioning unit broke. The wifi network was deficient, totally unusable. Seriously, they have three different networks and all of them stink. Attention was lacking. Overall, I left this hotel underwhelmed after just one night. Spend your hard-earned money elsewhere!
Estada d’1 nit (ag. 2025)

4/10, Deficient

Carlos

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel and room smelled intensely of mold. The shower had a bad leak that left the water spilling out under the walls and you could see the humidity and water damage in the wall. The bed was alright for cleanliness but the room was not cleaned well and had humidity damage. Despite the AC working well. Do not recommend the breakfast. I’d suggest going around the corner to Cheveronni coffee restaurant.
Estada de 3 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Juan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
The property needs some maintenance as the air conditioner was old and noisy, and the kitchen wasn't well kept
Estada de 4 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Gabriel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great place to stay
Estada d’1 nit (ag. 2025)