Hotel Blauet by Bossh Hotels
Hotel a El Prat de Llobregat amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Blauet by Bossh Hotels





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Onze de Setembre, 156, El Prat de Llobregat, 08820
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

SM Hotel Sant Antoni
SM Hotel Sant Antoni
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
8.4 de 10, Molt bé, 785 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.66 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Blauet By Bossh Hotels
Hotel Blauet BY Bossh Hotels Hotel
Hotel Blauet BY Bossh Hotels EL PRAT DE LLOBREGAT
Hotel Blauet BY Bossh Hotels Hotel EL PRAT DE LLOBREGAT
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Blauet by Bossh Hotels
Opinions
8,0
Molt bo
8,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Frederique
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frederique
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Anders
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Anders
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Eva
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eva
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Rhoda
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Rhoda
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Kohei
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kohei
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Simon
Viatge en família
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
nancy
Viatge en parella
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nancy
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en família
17 de juny de 2024
Mark
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Paula
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paula
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
deniss
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
deniss
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Goed hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
CARLOS
Viatge en família
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CARLOS
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Mark
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada d’1 nit (maig 2024)
2/10, Horrible
Carolyn
15 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carolyn
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Manuel Jesús
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Manuel Jesús
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Rhodora
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Rhodora
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Louis-Robert
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Louis-Robert
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Patricia
4 de maig de 2024
Patricia
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Neil
4 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Neil
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Laurie
Viatge en família
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurie
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
29 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Great service but no hand soap
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (abr. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets