W Station
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: ICONSIAM
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament W Station





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Minibar (ple, alguns articles gratuïts)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
També et pot agradar

Hilton Bangkok Grande Asoke
Sukhumvit
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 1.004 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

26 Soi Krungthonburi 2, Krungthonburi Road, Klongsarn, Bangkok, 10600
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Star of Sathorn
The Star of Sathorn
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 175 opinions
Preu actual: 34 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: entre 75 i 450 THB per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600 THB per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 600 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
W Station Hotel Bangkok
W Station Hotel
W Station Bangkok
W Station Hotel
W Station Bangkok
W Station Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: W Station
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Pauline
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Good for 1 night.
Pauline
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Pauline
Viatge en família
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Good for one night
Pauline
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chie
13 de gen. de 2025
Chie
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Chie
Viatge de negocis
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chie
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
???
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Victor
5 d’oct. de 2024
Victor
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Pattajit
Viatge en parella
27 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pattajit
Estada de 5 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Prasan
19 de juny de 2023
Prasan
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
1 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Phone
Viatge en família
30 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Phone
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Koji
21 de nov. de 2022
Koji
Estada de 4 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Athanasios
19 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Athanasios
Estada de 3 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Nevy
Viatge en família
4 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nevy
Estada d’1 nit (maig 2020)
10/10, Excel·lent
Goldship, Nagoya
Viatge en parella
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Goldship
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Alex
Viatge en parella
9 de febr. de 2020
Alex
Estada de 7 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Kurt
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Okay for money
Kurt
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
て, 東京
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
て
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Lynn, Singapore
Viatge en parella
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynn
Estada de 3 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Joseph
Viatge en grup
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Stay in Dec2019
Joseph
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Oi Ling
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enjoyable stay
Oi Ling
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Yoko
Viatge en grup
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Yoko
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)