TwoThree A Homely Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Centre Comercial Terminal 21
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament TwoThree A Homely Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 52 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
8,2 sobre 10
Molt bo
(10 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni

Habitació superior, 1 llit de matrimoni
8,6 sobre 10
Excel·lent
(33 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
També et pot agradar

Somerset Rama 9 Bangkok
Huai Khwang
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 394 opinions
Preu actual: 96 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

100 Sukhumvit 23 (Prasarnmit), Sukhumvit Rd., Klongtoey Nua, Wattana, Bangkok, 10110
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Mermaid Bangkok
Hotel Mermaid Bangkok
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 1000.00 THB
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 400 THB per adult i 250 THB per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
TwoThree Homely Hotel Bangkok
TwoThree Homely Hotel
TwoThree Homely Bangkok
TwoThree Homely
TwoThree A Homely Hotel Hotel
TwoThree A Homely Hotel Bangkok
TwoThree A Homely Hotel Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: TwoThree A Homely Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
SEIJI
15 de jul. de 2025
SEIJI
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Tsuyoshi
11 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tsuyoshi
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
JUNICHI
25 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
JUNICHI
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
NAOHITO
20 de juny de 2025
NAOHITO
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yuji, Yokohama
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuji
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
gerardo
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
gerardo
Estada de 11 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
KAZUKI
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUKI
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Satomi
Viatge de negocis
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Satomi
Estada de 7 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
David Eugene
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
David Eugene
Estada de 27 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Dylan M
Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dylan M
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
John
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A repeat stay
John
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
MASARU
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
MASARU
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MISAKI
1 de maig de 2025
MISAKI
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
James, West Vancouver
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Helge
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Helge
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Molly
Viatge en grup
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Molly
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
不錯
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuram
Viatge en grup
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yuram
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Graham
16 de març de 2025
Graham
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Craig
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Craig
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Perry
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Perry
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Jonathan
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Micaela
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Micaela
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
REN JIE
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
品質普普
REN JIE
Estada de 6 nits (març 2025)