Triple Y Hotel
Hotel al centre a Bangkok amb connexió amb un centre comercial, molt a prop de Samyan Mitrtown
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Triple Y Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, vistes a la ciutat

Habitació Deluxe, vistes a la ciutat
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LED
Divan llit
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, vistes a la ciutat

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, vistes a la ciutat
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LED
Divan llit
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor LED
Divan llit
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Marriott Bangkok Sukhumvit
Sukhumvit
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 1.001 opinions
Preu actual: 167 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

948 Rama IV Road,, Wangmai, Bangkok, Bangkok, 10330
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mandarin Hotel Managed by Centre Point
Mandarin Hotel Managed by Centre Point
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 2.064 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 500 THB per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
This property requires a deposit of THB 1000 for the “Deluxe King Room, Deluxe Twin Room, and Deluxe Triple Room” room types or THB 3000 for the “Studio Suite” room type at check-in.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 400 THB per adult i 250 THB per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Triple Y Hotel Hotel
Triple Y Hotel Krung Thep Maha Nakhon
Triple Y Hotel Hotel Krung Thep Maha Nakhon
Preguntes freqüents
Opinions: Triple Y Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rowan
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rowan
Estada de 6 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Cheryl
23 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheryl
Estada de 5 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Somsri
14 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super convenience
Somsri
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Chuan Chye
Viatge en família
13 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chuan Chye
Estada de 3 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Gary
Viatge en parella
5 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
추천
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Hsiangyuan
26 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hsiangyuan
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Kimmo
9 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kimmo
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
18 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
17 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Pavana
23 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pavana
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Pornsri
Viatge en família
14 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pornsri
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Ekarin
Viatge de negocis
10 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ekarin
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
EKACHART
Viatge de negocis
24 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EKACHART
Estada de 3 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en família
12 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
ARNAUD
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vous pouvez réservé sans souci
ARNAUD
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
Wutichai
Viatge de negocis
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Wutichai
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Wutichai
Viatge de negocis
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Wutichai
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
wun heng
Viatge en família
29 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wun heng
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
HUNG I
19 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
安靜舒適 床超好睡
HUNG I
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols
Paquets