Galeria de fotos de l’allotjament The Sathon Vimanda Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
També et pot agradar

Hilton Bangkok Grande Asoke
Sukhumvit
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 105 €
taxes i impostos inclosos
30 d’oct. - 31 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

578 Soi Suan Plu 3, South Sathon Road, Bangkok, Bangkok, 10120
Sobre aquest allotjament
The Sathon Vimanda Hotel
Allotjaments similars

The Sukosol
The Sukosol
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 76 €
taxes i impostos inclosos
26 d’oct. - 27 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 200 THB per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 600.0 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Sathon Hotel
Sathon Bangkok
Sathon
The Sathon Vimanda Hotel Hotel
The Sathon Vimanda Hotel Bangkok
The Sathon Vimanda Hotel Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The Sathon Vimanda Hotel
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
7,8
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
12 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Lionel
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Lionel
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2020)
8/10, Bo
Shubham, Sydney
Viatge en família amb nens petits
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shubham
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Yeo
Viatge en grup
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Yeo
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Stefan
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr gut wenn man kein Auto hat
Stefan
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
18 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
ANN
16 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANN
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
CHIHHUANG
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIHHUANG
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Håkan
4 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ett ok hotell för pengarna.
Håkan
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
25 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 27 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Edward
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edward
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Xue, Johor Bahru, Malaysia
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Xue
Estada de 5 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
JOHN
3 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice comfy stay
JOHN
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Elisabete
17 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Fraco pequeno almoço
Elisabete
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
湘鄅
28 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
一定每次到泰國住宿的飯店
湘鄅
Estada de 7 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 de set. de 2018
Average
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
no complaint
Viatger verificat
Estada de 14 nits (maig 2018)