Hotel apartament
The Meet Green Apartment
Hotel apartament als afores amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Meet Green Apartment





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 27 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Balcó
Pati
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó
Pati
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
També et pot agradar

W Bangkok
Centre de Bangkok
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 1.001 opinions
Preu actual: 170 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

112/26 Ramintra 40 Yeak 19 (Nuan Chan), Buengkum, Don Muang / Impact, Bangkok, Bangkok, 10230
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Park 19 Hotel
Park 19 Hotel
- Piscina
- Cuina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 248 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 200 THB per adult i 150 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600 THB per persona l'anada i la tornada.
- Es cobra un càrrec per l'ús de la cuina o la cuina bàsica.
- Càrrec del futon: 400 THB per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 400 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de monòxid de carboni a l'allotjament.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Meet Green Apartment Aparthotel Bangkok
Meet Green Apartment Aparthotel
Meet Green Apartment Bangkok
Meet Green Apartment
The Meet Green Bangkok
The Meet Green Apartment Bangkok
The Meet Green Apartment Aparthotel
The Meet Green Apartment Aparthotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: The Meet Green Apartment
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Yu Hsien Samuel
Viatge de negocis
10 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yu Hsien Samuel
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
par
10 de febr. de 2023
par
Estada de 6 nits (febr. 2023)
4/10, Deficient
Carl
2 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carl
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
20 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
4/10, Deficient
Mark
27 de nov. de 2018
Mark
Estada d’1 nit (ag. 2018)
4/10, Deficient
Mark
27 de nov. de 2018
Mark
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
sunil
25 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel
sunil
Estada de 6 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適な滞在
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
H, Sydney
10 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
H
Estada de 3 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Sam, Dallas , Texas
29 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice for family
Sam
Estada de 7 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place away from city
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Fiona , Singapore
16 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quiet hotel away from the bustle of Bangkok
Fiona
8/10, Bo
Liz, T
12 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quiet & comfortable hotel.
Liz
10/10, Excel·lent
YI
10 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing service, super hospitable!
YI
10/10, Excel·lent
Avi
3 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place
Avi
10/10, Excel·lent
bonnie, hong kong
17 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
慢活,愛寜静的好公寓
bonnie
8/10, Bo
Joshua, Taiwan
11 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Quiet Bagkok suburb
Joshua
8/10, Bo
Man Iok, Macau
10 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Staff
Man Iok
2/10, Horrible
Tommy, Danmark
31 de jul. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kun en nat
Tommy
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Für einen Stopover ok
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
YEIT QUAN
23 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació