UPAR Hotels Sukhumvit 11 Nana
Hotel al centre a Bangkok amb servei de recepció obert les 24 hores i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament UPAR Hotels Sukhumvit 11 Nana





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
També et pot agradar

Sukhumvit Park, Bangkok - Marriott Executive Apartments
Sukhumvit
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 656 opinions
Preu actual: 123 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

43/17 Sukhumvit Soi 11, Bangkok, Bangkok, 10110
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Royal Ivory Sukhumvit Nana
Royal Ivory Sukhumvit Nana
- Piscina
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.2 de 10, Bé, 966 opinions
Preu actual: 29 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar per emportar: 120 THB per adult i 70 THB per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 06:00 i les 17:00, s'ha d'abonar un càrrec.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 700.00 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Smart Suites
Smart Suites Bangkok
Smart Suites Hotel
Smart Suites Hotel Bangkok
Smart Suites
UPAR Hotels Sukhumvit 11
UPAR Hotels Sukhumvit 11 Nana Hotel
UPAR Hotels Sukhumvit 11 Nana Bangkok
UPAR Hotels Sukhumvit 11 Nana Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: UPAR Hotels Sukhumvit 11 Nana
Opinions
7,2
Bo
7,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Negin
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Negin
2/10, Horrible
Shahar
13 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shahar
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Giacomo
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giacomo
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Simone
Viatge en grup
24 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Simone
Estada d’1 nit (febr. 2024)
4/10, Deficient
Blower
14 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Blower
Estada de 2 nits (febr. 2024)
2/10, Horrible
Safwaan
Viatge en parella, Viatge de negocis
3 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Safwaan
Estada de 3 nits (des. 2023)
8/10, Bo
TOMOKO
29 de jul. de 2023
TOMOKO
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Mahmut Ayberk
28 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mahmut Ayberk
Estada d’1 nit (gen. 2023)
4/10, Deficient
Ronny
8 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions




Ronny
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Irada
14 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
การเดินทาง

Irada
Estada de 3 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
AHMED
19 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
clean and quite
AHMED
Estada de 3 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
8/10, Bo
Phil, Australia
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Phil
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bien
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
3 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 17 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Jesper
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jesper
Estada de 2 nits (nov. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
17 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Patrik
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra värde för pengarna
Patrik
Estada de 3 nits (nov. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
28 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada de 6 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Satoshi
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
静かなエリアではないです
Satoshi
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels