RD Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Khaosan Road
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament RD Hotel





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 60 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
També et pot agradar

Hotel Indigo Bangkok Wireless Road by IHG
Sukhumvit
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 1.001 opinions
Preu actual: 138 €
taxes i impostos inclosos
10 de set. - 11 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

10/13-16 Arunamarin Road, Bangkok, 10700
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Na Vayla PaPlern
Na Vayla PaPlern
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.8 de 10, Excepcional, 28 opinions
Preu actual: 37 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 300.00 THB per persona i per estada
- Dipòsit de danys de 0 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
RD HOTEL Bangkok
RD HOTEL
RD Bangkok
RD
RD HOTEL Hotel
RD HOTEL Bangkok
RD HOTEL Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: RD Hotel
Opinions
6,8
7,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
4/10, Deficient
Alva
Viatge en grup
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alva
Estada d’1 nit (febr. 2024)
4/10, Deficient
Nicole
Viatge en parella
13 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nicole
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Carol
8 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carol
Estada d’1 nit (març 2023)
6/10, Acceptable
Methawat
14 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Methawat
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Heather
Viatge en família
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Heather
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
26 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Roongchai
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roongchai
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
akkrn, Tokyo
19 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
akkrn
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Roongchai
14 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roongchai
Estada d’1 nit (juny 2019)
4/10, Deficient
Vachara
21 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheap in quality.
Vachara
Estada d’1 nit (gen. 2018)
4/10, Deficient
Michael
12 de juny de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
An older dated property with too many problems.
Michael
Estada de 3 nits (juny 2017)
8/10, Bo
rachadaporn
2 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rachadaporn
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Toru
3 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
清潔
Toru
4/10, Deficient
Viatger verificat
21 d’ag. de 2016
Què no li ha agradat: Personal i servei