PN Home Service
Hotel a Bangkok amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament PN Home Service





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Cortines opaques
Bany privat
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
2 Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
També et pot agradar

Radisson Blu Plaza Bangkok
Sukhumvit
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 108 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

164 Chalong Krung Road, Happy Place Village 2, Bangkok, Bangkok, 10520
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Livotel Hotel Hua Mak Bangkok
Livotel Hotel Hua Mak Bangkok
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.6 de 10, Bé, 141 opinions
Preu actual: 17 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 150 THB per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600 THB per habitació només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 350.0 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L’allotjament també es coneix com a
PN Home Service Hotel Bangkok
PN Home Service Hotel
PN Home Service Bangkok
PN Home Service Hotel
PN Home Service Bangkok
PN Home Service Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: PN Home Service
Opinions
7,0
Bo
7,2/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
31 de març de 2024
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Mai, Philippines
8 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mai
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Shiree, Australia
7 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shiree
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Jens
19 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jens
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
aek, lamphun
15 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
aek
Estada d’1 nit (des. 2017)
4/10, Deficient
치후, 한국
13 de des. de 2017
가성비괜찮은곳
치후
Estada d’1 nit (des. 2017)
2/10, Horrible
Viatger verificat
24 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació