Oun Hotel Bangkok
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Veranda de Cristall
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Oun Hotel Bangkok





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, vistes a la piscina

Habitació amb dos llits individuals superior, vistes a la piscina
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
20 dormitoris
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, vistes a la piscina

Habitació superior, vistes a la piscina
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
20 dormitoris
Bany privat
Minibar
Cafetera/tetera
També et pot agradar

Radisson Blu Plaza Bangkok
Sukhumvit
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 109 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

364 SOI YOTHINPATTANA KLONGJAN, BANGKAPI, Bangkok, Bangkok, 10240
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Smile Inn
Smile Inn
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei d’habitacions
7.8 de 10, Bé, 60 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 500 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Oun Bangkok
Oun Hotel
Oun Hotel Bangkok
Oun Hotel Bangkok Hotel
Oun Hotel Bangkok Bangkok
Oun Hotel Bangkok Hotel Bangkok
Preguntes freqüents
Opinions: Oun Hotel Bangkok
Opinions
7,2
Bo
7,4/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cole
12 de febr. de 2025
Cole
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Gavin
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gavin
Estada de 18 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Tomoyo
24 de gen. de 2025
Tomoyo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Aurore
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Aurore
Estada de 9 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Brandon
11 d’oct. de 2024
Brandon
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Karima
5 d’abr. de 2023
Karima
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Daniel, San Diego
Viatge en parella
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
26 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
現地人のための安宿
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Lauren
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lauren
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
wm, Fort Worth, TX
Viatge de negocis
2 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
wm
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
pipat
14 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pipat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
apisak
9 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
apisak
Estada d’1 nit (nov. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
6 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
SUPHACHAI, กระบี่
1 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUPHACHAI
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
hataichanok
22 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
hataichanok
Estada de 2 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Vanja
7 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanja
Estada de 6 nits (gen. 2018)
6/10, Acceptable
OI FUNG
26 de gen. de 2018
OI FUNG
Estada d’1 nit (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Lod, Lobburi
9 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Lod
Estada d’1 nit (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Michael , Singapore
17 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Not a bad hotel
Michael
Estada de 2 nits (des. 2017)